سپاهان و هوادار تهران

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان باید در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شرکت کند.

به گزارش ایراسین، چند روز پیش اخباری مبنی بر ابطال سهمیه کشورهای تاجیکستان و لبنان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به دلیل دیر فرستادن مدارک مطرح شد.

طبق قوانین AFC در سال‌های گذشته در صورت ابطال سهمیه این چنین کشورهایی سهمیه ایران ۳+۱ می‌شد، یعنی فولاد مبارکه سپاهان به صورت مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شرکت می‌کرد.

اما سایت «فوتی رنکینگ» اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حضور باشگاه‌های تاجیکستانی و لبنانی را صادر کرد. بدین ترتیب استقلال تاجیکستان در مرحله گروهی حاضر خواهد داشت. همچنین دو تیم از هر کشور در مسابقات AFC کاپ ۲۰۲۲ شرکت می‌کنند.

 با توجه به این خبر سهمیه ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ مثل گذشته ۲+۲ ماند و فولاد مبارکه سپاهان شانس حضور در مرحله گروهی را از دست داد و باید به همراه استقلال ایران در پلی‌آف شرکت کند.

سهمیه کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ (فصل پیش‌رو) طبق سهمیه‌بندی سابق ۲+۲ است. به همین خاطر پرسپولیس و فولاد خوزستان به ترتیب به دلیل قهرمانی در لیگ و جام حذفی به صورت مستقیم در مرحله گروهی شرکت خواهند کرد. در مقابل فولاد مبارکه سپاهان و استقلال باید در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شرکت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =