لیگ برتر فوتبال سپاهان ۰ - ۰ تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در حال حاضر سجاد شهباززاده به عنوان وینگر بازی می‌کند و دیگر مهاجم هدف نیست.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برتری مقابل نساجی گفت: این مسابقه بویژه برای هوادارانی که بازی را از خانه‌های خود تماشا می‌کردند، بازی تاکتیکی خوبی بود، نیمه اول هر دو تیم درحال آنالیز یکدیگر بودنداما پس از گل اول شرایط ما متفاوت و رو به جلو  شد.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم تیم نساجی سعی داشت از ما امتیاز بگیرد، ادامه داد: با توجه به جلو کشیدن نساجی از خط دفاع، فضاهای خیلی خوبی در اختیار ما قرار گرفت، اما قدر موقعیت‌ها را ندانستیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

محرم نویدکیا پیرامون تیم نساجی گفت: در ۷ بازی اخیری که انجام دادیم، نماینده مازندران تنها تیمی بود که توانست به مدافعان ما فشار وارد کند و این موضوع قابل احترام است. درست است که ۲ بر صفر پیروز شدیم و باید خوشحال باشم، اما چون در مقاطعی از بازی منظم نبودیم شرایط برایم سخت است.

وی پیرامون عملکرد شهریار مغانلو بیان داشت: ابتدا باید در مورد سجاد شهباززاده حرف بزنم. چون این بازیکن سال قبل آقای گل شد و بهترین بازی‌ها را برای ما انجام داد، اما او از خودگذشتگی کرد و در حال حاضر به عنوان وینگر در تیم بازی می‌کند و دیگر مهاجم هدف نیست. شهریار در بازی‌های قبل هم تمام تلاش خود را به کار می‌گرفت، اما فرصت زیادی پیدا نمی‌کرد. 

محرم نویدکیا افزود: شهریار مغانلو در بازی گذشته فرصت‌های خوبی داشت که از آنها استفاده نکرد. امروز شرایط تغییر کرد و به خوبی از موقعیت‌ها سود برد. ضمن اینکه او چند فرصت دیگر هم داشت که از او توقع داریم بازهم بهتر باشد. او از بازیکنان سطح بالا است و من خیلی خوشحالم که چنین مهاجمان یا وینگرهایی دارم.  

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: شاید برای بقیه مهم این باشد که مهاجم فقط گلزنی کند، اما برای ما نکات دیگری مهم است که بازیکنانم به درستی آنها را اجرا می‌کنند. اگر در فرصت مناسب قرار بگیرند قطعاً گلزنی هم خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =