شهید اورکی اسلامشهر

مربی تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر گفت: هدف اصلی ما کسب نتایج خوب در لیگ دسته دوم است و از دیدار با تیم فولادمبارکه سپاهان به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایراسین، ناصر خدامرادی مربی تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد مبارکه سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران گفت: در ابتدا از مجموعه باشگاه فولادمبارکه سپاهان به دلیل میزبانی شایسته تشکر می‌کنم و در بدو ورود به اصفهان استقبال خوبی داشتند.

وی ادامه داد: تیم ما نزدیک به ۵۰ سال قدمت دارد و بازیکنان بزرگی تقدیم فوتبال کشور کرده و نام این تیم مزین به نام شهید است و ۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. این باشگاه یک پروژه ۴ سال را طی و کار خود را از مسابقات استانی آغاز کرده است که هم اکنون در لیگ دسته دوم ایران قرار داریم.

ناصر خدامرادی با بیان اینکه شاکله اصلی تیم سال قبل را از دست داده‌ایم، افزود: با جذب بازیکنان جوان تیم جدید و جوانی را روانه رقابت‌ها نمودیم، مجموعه باشگاه یک برنامه بلند برای خود ترسیم کرده و امیدواریم مراحل بعدی را به خوبی طی کنیم. میانگین سنی بازیکنان از ۳۲ سال در فصل گذشته به ۲۴ سال کاهش پیدا کرده است و این باعث شده بازیکنان جدید با انگیزه بسیار بالایی در تمرینات و مسابقات شرکت کنند.

مربی تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر پیرامون بازی با سپاهان اظهار داشت: این مسابقه فرصتی است که بازیکنان توانمندی خود را نشان دهند و قطعاً بازیکنان مستعدی هستند، حمید غنی‌زاده سرمربی تیم به دلیل اشتباه فاحش داوری در دیدار گذشته این دیدار را از دست داد و امیدواریم در چیدمان داوری‌ها دقت بیشتری شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما کسب نتایج خوب در لیگ دسته دوم ایران است و از این دیدار به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنیم تا جوانان تیم خود را نشان دهند. فولادمبارکه سپاهان باشگاه بزرگ و ریشه‌داری است که در ایران و آسیا دارای سابقه عناوین بسیار زیادی است و امیدواریم شاهد یک دیدار تماشاگرپسند از سوی هر ۲ تیم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =