سپاهان

درچارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولادمبارکه سپاهان با حساب ۲ بر۰ از سد نساجی گذشت.

به گزارش ایراسین، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز دوشنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۰، با برگزاری ۵ دیدار آغاز شد و در مهمترین مصاف، تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از نساجی مازندران پذیرایی کرد که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۰ برای سپاهان پایان یافت تا شاگردان محرم نویدکیا همچنان با ۱۶ امتیاز صدرنشین باشد.

نساجی در نیمه نخست کاملا در خط دفاعی خود از دروازه محافظت می‌کرد و هر بار شاهد موقعیت‌های جدی شاگردان محرم نویدکیا روی دروازه علیرضا حقیقی بودیم که تنها دقیقه ۳۰ شهریار مغانلو در فضای خالی پشت مدافعین قرمزپوشان صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا دروازه نساجی را بازکرد، در ادامه بازهم توپ و میدان در اختیار سپاهانی‌ها بود اما با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ شهریار مغانلو دومین گل خود و دومین گل سپاهان را به ثمر رساند تا خیال نویدکیا برای کسب سه امتیاز این بازی راحت شود.

پس از این گل سپاهان بازی را مدیریت کرد و با برتری ۲ بر ۰ زمین مسابقه را ترک نمود.

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی (جلال الدین علیمحمدی۷۱)، فرشاد احمدزاده (یاسین سلمانی۷۱)، محمدرضا حسینی (سروش رفیعی۸۴)، سجاد شهباززاده (رضا میرزایی۸۴)، شهریار مغانلو (محمدرضا خلعتبری۷۵)     سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب نساجی مازندران:علیرضا حقیقی، ایوب کلانتری، حسین زامهران (رضا جعفری۴۶)، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری (امیرحسین باقرپور۸۰)، مهرداد عبدی (احسان قهاری۶۷)، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، محمد باقری، مسعود شجاعی (محمد مهدی نظری۸۰)  سرمربی: ساکت الهامی

تیم داوری: امیرعرب براقی، فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و وحید زمانی

کارت زرد: عزت الله پورقاز(۲۵)، محمد کریمی (۶۱)، رضا میرزایی(۹۳) از سپاهان - محمد باقری (۳۵)، مسعود شجاعی (۷۰) از نساجی

دقایق حساس:

دقیقه ۵: ارسال شهباززاده پس از برخورد با فرشاد احمدزاده در اختیار علیرضا حقیقی قرار گرفت.

گل اول سپاهان دقیقه ۳۰ توسط شهریار مغانلو: در پشت مدافعان نساجی توپ به مغانلو رسید که این بازیکن در موقعیتی تک به تک با حقیقی، با ضربه‌ای  سرکش دروازه نساجی را باز کرد.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال امید نورافکن از سمت چپ با ضربه گولسیانی همراه شد که توپ از بالای دروازه نساجی با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵: ضربه سنگین مسعود ریگی با اختلاف کمی پس از برخورد با مدافع نساجی به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۵+۴۵: ضربه شهریار مغانلو از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

گل دوم سپاهان دقیقه ۵۶ توسط شهریار مغانلو: پاس در عمق احمدزاده، پشت محوطه جریمه به مغانلو رسید و او با یک فرار زیبا  دروازه حقیقی را برای دومین بار باز کرد.

دقیقه ۷۲- مغانلو پاس در عمق سلمانی را در مصافی تک به تک به حقیقی کوباند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =