الودگی هوای اصفهان در روزهای قرمز کرونایی

عکس:مجتبی جهان بخش

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه کیفیت هوا کماکان ناسالم است، گفت: دمای فعلی شهر اصفهان هم ۷ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته با ۵ درجه کاهش دما همراه بوده است. تا سه روز آینده جوی پایدار مستقر می شود و آسمان صاف تا کمی ابری توام با وزش باد برای اکثر مناطق پیش بینی می شود.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته دمای شهر اصفهان ۱۳ درجه سانتیگراد و در سردترین ساعات به صفر درجه سانتی‌گراد رسید. مورچه‌خورت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و فرودگاه شهید بهشتی با منفی ۷ درجه سردترین نقطه استان اصفهان بود.

وی افزود: دمای فعلی شهر اصفهان هم ۷ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته با ۵ درجه کاهش دما همراه بوده است. تا سه روز آینده جوی پایدار مستقر می‌شود و آسمان صاف تا کمی ابری توأم با وزش باد برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه کیفیت هوا کماکان ناسالم است، بیان کرد: امروز در اکثر مناطق استان اصفهان با مه‌آلودگی مواجه هستیم که باعث کاهش دید و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی در سطح استان می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه کمینه دما در نیمه شمالی استان اصفهان ۲الی ۴درجه کاهش می‌یابد، تصریح کرد:دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به منفی ۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. مورچه‌خورت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بوئین میاندشت با منفی ۸ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =