• ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
  • کد خبر: 19927
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا عنایتی

رضا عنایتی گفت: تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با توجه به داشتن بازیکنان بین المللی تیم قدرتمندی است.

به گزارش ایراسین، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پس از بازی فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: از قبل می‌دانستیم که بازی فوق‌العاده سختی مقابل تیم پرمهره فولاد مبارکه سپاهان داریم، هفته گذشته خیلی کار کرده بودیم که با کسب امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم ، اما با اشتباه فردی گل دریافت و ما مربیان باید تاوان این اشتباهات را بدهیم.

وی ادامه داد: در مجموع از تلاش بازیکنانم راضی هستم و مطمئنم به خود باوری خواهند رسید، باید از این شکست‌ها درس گرفت و شرایط را تغییر دهیم. من اطمینان دارم این تیم در لیگ خواهد ماند، با توجه به ظرفیت بازیکنان این موضوع را اطمینان دارم.

رضا عنایتی با تاکید بر اینکه فکر می‌کنم تنها موضوعی که ما را اذیت می‌کند بی تجربگی است، گفت: با توجه به دوستان که تیم را تحویل گرفتند تا سال‌های بعدی اتفاقات بهتری برای تیم خواهد افتاد چراکه افراد بلند پروازی در باشگاه هستند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در پایان با بیان اینکه حمله کردن جلوی سپاهان خودزنی است، اظهار داشت: فولادمبارکه سپاهان با توجه به داشتن بازیکنان بین المللی مثل مغانلو تیم قدرتمندی است، دیدید که این بازی نیز کمی دفاعی‌تر و بسته بازی کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =