جلسه با مرکز ملی نوآوری اشراق

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه از استقبال این شرکت از طرح‌های نوآورانه و خلاق فرهنگی خبر داد و گفت: هدف ما از ایجاد ارتباط با مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، حمایت از حرکت‌ها و ایده‌های نو در عرصه فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، هادی نباتی‌نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به نشست مشترک با متولیان مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اظهار کرد: هدف شرکت فولاد مبارکه از ایجاد ارتباط با مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، حمایت از حرکت‌ها و ایده‌های نو در عرصه فرهنگی است.

وی افزود: در صورتی که طرح‌های فرهنگی ارائه‌شده از سوی این مرکز به شرکت فولاد مبارکه، قابلیت اجرایی داشته باشند، قطعاً از آن‌ها استقبال خواهیم کرد چراکه یکی از برنامه‌ریزی اولویت‌دار شرکت فولاد مبارکه اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان و خانواده‌های آنان است که جهت ارائه خدمات فرهنگی تأثیرگذار باید از ظرفیت‌های جدید فرهنگی و نوآوری‌ها در این عرصه استفاده نمود؛ از این در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان فولاد مبارکه و خانواده‌های آنان، به دنبال ایده‌های نو و همکاری با مؤسسات و شرکت‌های فرهنگی هستیم.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه از نظر مسائل فرهنگی و اخلاقی همواره پیشتاز بوده و امروز الگویی برای همه صنایع است؛ فولاد مبارکه نه‌تنها یک کارخانه، بلکه جزو افتخارات نظام و قله‌ای از صنعت است که به دست جوانان لایق، انقلابی و خوش‌فکر ایرانی ۱۰۰ ها برابر نسبت به نقطه آغازین فعالیت خود با شتاب زیادی رشد کرده و نوآوری را در همه اقدامات خود اعمال کرده است که امیدواریم این مجموعه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز قله‌هایی را ایجاد کند.

خدمت و محصول فناورانه فرهنگی، سهم بالایی در تولید و استقرار سبک زندگی دارند

وی اذعان داشت: دیدار مؤسسات و شرکت‌های زیرمجموعه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، فتح بابی برای همکاری مفید و ارزشمند با این صنعت خواهد بود چراکه محوریت این دیدار فعالیت‌های فرهنگی با نگاهی نوین است.

نباتی‌نژاد با بیان این که امروزه مصرف فرهنگی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و عوامل پیدایش سبک زندگی به شمار می‌رود، تأکید کرد: خدمت و محصول دو ترجمان نوین از ارزش‌های فرهنگی هستند که بر محمل تکنولوژی و فناوری‌های روزآمد و توسعه‌یافته، مأموریت بسط و گسترش مفاهیم و معارف فرهنگی و دینی را در جامعه بر عهده دارند که خدمت و محصول فناورانه فرهنگی، سهم بالایی در تولید و استقرار سبک زندگی دارند.

توسعه ارزش‌های فرهنگی و دینی با ارائه محصولات فرهنگی

حجت‌الاسلام محمد قطبی، رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق در رابطه با تعامل این مرکز با فولاد مبارکه تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مسیر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی و به منظور شناسایی، حمایت و شبکه‌سازی خلاقیت‌ها و نوآوری‌های فرهنگی، مبادرت به تأسیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق نموده است.

وی عنوان داشت: در این مرکز، ایده‌های خلاق و نوآورانه که قابلیت ترویج ارزش‌های فرهنگی به صورت تاب‌آور را داشته باشد پذیرش شده و از طریق حمایت‌های آموزشی، مشاوره‌ای، امکاناتی و مادی سعی می‌شود شرایطی فراهم آید که ایده‌های پذیرش شده به بلوغ رسیده و بتوانند در قامت یک خدمت یا محصول فرهنگی در گستره‌ جامعه‌ اسلامی زمینه‌ساز نشر و توسعه ارزش‌های فرهنگی و دینی بشوند.

ارائه طرح‌های فرهنگی ۱۲ مؤسسه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت به فولاد مبارکه

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق بیان داشت: ۱۲ مؤسسه زیرمجموعه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق از شهرهای اصفهان و قم طرح‌های خود را با دو محوریت اسناد بالادستی، تنظیم سیاست‌ها و راهبردها و همچنین عملیاتی‌سازی فرهنگی در سازمان‌ها و پیوست فرهنگی و پروژه‌های ضروری مورد نیاز خانواده‌های یک مجموعه صنعتی به فولاد مبارکه ارائه داده‌اند.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ شرکت و مؤسسه زیرمجموعه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق مستقیماً در یک شبکه هم‌افزایی در کشور فعالیت دارند و حدود ۲۵۰ شرکت در منظومه این جنس فعالیت با یکدیگر در سطح کشور کار می‌کنند که می‌توان با یک شبکه ملّی فناوران فرهنگی با شرکت فولاد مبارکه مرتبط کرد.

لازم به ذکر است در این نشست تخصصی، مؤسسات و شرکت‌های آرمان‌فرهنگ، اوجِمان، لِرنو، آکوگیم، دبستانی‌ها، چشمه طراوت، نامیرا، بهترین فردا، اتم، آنام، مدرسه موفقیت، صبح سپید و حجره مجازی به ارائه طرح‌های خود برای همکاری با شرکت فولاد مبارکه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =