جودو

همایش روز جهانی جودو با شعار جودو در ایران زنده است به میزبانی میدان امام (ره) اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایراسین، همایش روز جهانی جودو روز پنجشنبه ششم آبان ماه 1400 ساعت 15 الی 17 بعدازظهر، با شعار "جودو در ایران زنده است" به میزبانی میدان امام (ره) اصفهان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

در این برنامه جودوکاران نونهال اصفهانی به نمایندگی از خانواده بزرگ جودو در میدان امام گرد هم جمع خواهند شد و با شعار جودو در ایران زنده است، خواهان رفع تعلیق ناعادلانه فدراسیون جودو ایران از فدراسیون جهانی هستند.

به همین منظور صبح امروز شنبه یکم آبان ماه 1400، نشستی با حضور صدیقه کعبی زاده دبیر فدراسیون جودو، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان و حسین زیبایی معاون وی، حمید عصارزادگان رئیس هیات جودو استان اصفهان و دیگر مسئولین در اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.

اصفهان میزبان همایش روز جهانی جودو

صدیقه کعبی زاده در این نشست گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب کلانشهر اصفهان از نظر تاریخی و وجود سید محمد طباطبایی مدیرکل فعال در راس اداره ورزش و جوانان، تعامل بخشی که بین دستگاه های شهر و استان اصفهان وجود دارد، تصمیم گرفتیم که میزبانی همایش بزرگ روز جهانی جودو را در میدان امام اصفهان برگزار نمائیم.

دبیر فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پیشنهاد میزبانی با استقبال خوب مسئولین اداره کل ورزش و جوانان، هیات جودو استان اصفهان و مجموعه مدیریتی شهر اصفهان همراه شد که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

وی به شعار همایش روز جهانی جودو در اصفهان اشاره کرد و گفت: شعار ما برای روز جهانی جودو این است که بگوئیم جودو در ایران زنده می باشد و علیرغم تعلیق و محرومیت ظالمانه‌ای که فدراسیون  جودو ایران با آن مواجه است، همچنان جودو در ایران فعال، زنده و پویا به کار خود ادامه می‌دهد.

صدیقه کعبی زاده تاکید کرد: در این دو سالی که فدراسیون جودو ایران تعلیق شده است ما نه تنها ریزش علاقمندان به این رشته را نداشتیم بلکه آمار جودوکاران در سطح کشور، از 60 هزار نفر به 96 هزار ورزشکار افزایش پیدا کرده است.

اصفهان میزبان همایش روز جهانی جودو

در ادامه سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون برگزاری هر چه باشکوه تر این همایش توضیحاتی را ارائه داد و بیان داشت: اصفهان به نمایندگی 96 هزار نفر جودوکار ایران باید این برنامه را به گونه ای مدیریت کند تا فریاد مظلومیت جامعه جودو ایران به گوش جهانیان برسد و همه باید در برگزاری این همایش سنگ تمام گذارند.

وی با بیان اینکه همایش روز جهانی جودو میتینگ نیست، تاکید کرد: همایش روز جهانی جودو احقاق حق ورزشکاران جودوکار ایرانی می‌باشد، امیدواریم در سایه تعامل و هم افزایی بین بخشی دستگاه ها، ارگان ها و نهادها به ویژه اداره کل ورزش و جوانان، هیات جودو استان اصفهان و شهرداری اصفهان بتوانیم میزبانی بسیار مطلوب را شاهد باشیم.

سید محمد طباطبایی در پایان گفت: از حسن و نیت فدراسیون جودو ایران در راستای بحث میزبانی شهر گنبدهای فیروزه ای تشکر می کنم و امیدواریم که همایشی در خور شان نام جودو ایران برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =