آرش میراسماعیلی

رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران گفت: دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های کشورمان بالاتر از هر مدال فلزی است.

به گزارش ایراسین، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران در همایش روز جهانی جودو به میزبانی میدان امام (ره) اصفهان که روز ششم آبان ماه ۱۴۰۰ مصادف با ۲۸ اکتبر برگزار شد، بیان داشت: امروز در شهر اصفهان، پایتخت فرهنگی و تمدن ایران جمع شده‌ایم تا شعار "جودو ایران هنوز زنده است" را فریاد بزنیم، در تعلیقی ظالمانه و ناعادلانه علیه جودو ایران قرار داریم، اما با تمام تعلیق ظالمانه، محرومیت ناعادلانه و بی مهری که به جودو ایران می‌شود، جودو ایران زنده است و ایستاده تا آرمان‌های نظام و انقلاب آسیب نبیند.

وی با بیان اینکه فدراسیون جودو و وزارت ورزش و جوانان هم قسم شده‌اند تا جودوی ایران زنده بماند، تاکید کرد: تحریم‌ها انگیزه جودوکاران ایران را بیشتر کرده است، آنها نه تنها نتوانستند ایران را سرخورده کنند، بلکه بر این واداشتند که بیشتر تلاش کنیم تا آینده جودو ایران را بسازیم.

آرش میراسماعیلی افزود: روز پنجشنبه ششم آبان ماه ۱۴۰۰، روزی به یاد ماندنی در تاریخ جودو ایران خواهد بود، ورزش جودو هنر المپیک است، رشته ای که بیش از ۶۰ سال قدمت در ایران دارد، جودو ایران قهرمانان بزرگی دارد، رشته ای که بر سکوهای آسیایی و جهانی خوش درخشیده است و قطعا با انگیزه نونهالان و نوجوانان ایرانی در آینده هم خواهد درخشید.

رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار روز جهانی جودو، گفت: برای من قابل توجه است که فدراسیون جهانی امروز را روز همبستگی اعلام کرده است، کاش رئیس فدراسیون جهانی متوجه شوند ما منشور المپیک را قبول داریم، اما دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های کشورمان بالاتر از هر مدال فلزی است.

وی تاکید کرد: امروز از شهر پایتخت تمدن ایران و در میدان تاریخی امام (ره) که اتفاقات مهم انقلاب در آن رقم خورده، صدای‌مان را به فدراسیون جهانی و مجامع بین‌المللی می‌رسانیم که جودو در ایران زنده است.

آرش میراسماعیلی با اشاره به تعلیق ۲ ساله فدراسیون جودو ایران، گفت: این تحریم غیر منشوری با لابی صهیونیسم به‌واسطه ایستادگی ملت و ورزشکاران ایرانی در دفاع از ارزش‌های انقلاب و دفاع از مردم فلسطین رخ داد ولی به لطف خدا روز به روز موجب پیشرفت این رشته در ایران شده است.

رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: حضور جودوکاران اصفهان با شعار جودو در ایران و اصفهان زنده است، صدای جودوی ایران به گوش جهان خواهد رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =