سید محمد طباطبایی

سید محمد طباطبایی گفت: خط قرمز همه ورزشکاران ایران؛ عدم رویارویی با رژیم غاصب صهیونیست در کلیه میادین ورزشی است.

به گزارش ایراسین، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم بزرگداشت روز جهانی جودو به میزبانی میدان امام (ره) اصفهان اظهار داشت: جودو یکی از رشته های ورزشی بود که سالیان متمادی در میادین بین‌المللی برای ملت عزیز ایران اسلامی افتخارآفرینی ‌کرد و در راستای کسب عزت و اقتدار ملی با اهتزار در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، گام های بلندی را برداشت.

وی ادامه داد: متاسفانه صهیونیست جهانی با تبانی که انجام داد، مشکلات و مسائلی  را سد راه پیشرفت رشته جودو در کشورمان ایجاد کرد و باعث تعلیق ظالمانه در سطح جهانی گردید، اما این تعلیق تهدیدی برای حضور ورزشکاران ایرانی در عرصه جودو نبود، بلکه نونهالان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در رشته جودو از این تهدید یک فرصت ایجاد کردند و امروز کشورمان بیش از ۹۶ هزار نفر جودوکار دارد .

سید محمد طباطبایی با اشاره به حضور آرش میراسماعیلی در راس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران گفت: شخصی سکاندار ورزش جودو کشور است که حقانیت مردم مظلوم فلسطین را در عرصه جهانی فریاد و براساس آن عمل کرد و امروز به عنوان مسئول این رشته ورزشی، ایستادگی و مقاومت را با همراهی ۹۶ هزار نفر جودوکار ایرانی ادامه می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: امروز در میدان حضرت امام (ره) جودوکاران حماسی حضور پیدا کردند تا یک روز ملی و تاریخی را در حوزه ورزش علیه استکبار جهانی به ویژه صهیونیست رقم زنند. به فدراسیون جهانی جودو باید گفت جودوکاران ایرانی پای کار ایستاده اند و خط قرمز نه تنها ورزشکاران این رشته، بلکه خط قرمز همه ورزشکاران ایران؛ عدم رویارویی با رژیم غاصب صهیونیست در کلیه میادین ورزشی است. امیدواریم براساس این ایستادگی و حقانیت بتوانیم در راستای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین گام‌های موثری برداریم.

وی در پایان افزود: امیدوارم امروز پنجشنبه ششم آبان ۱۴۰۰، یک روز خاطره انگیز و به یادماندنی برای ورزش کشور و استان اصفهان باشد.      

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =