رضا زارعی

سرانه ورزشی استان اصفهان مناسب و این شهر در امر آموزش از بهترین‌های کشور است.

به گزارش ایراسین، در حاشیه مجمع انتخاباتی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان، رضا زارعی رئیس فدراسیون این رشته با بیان این مطلب اظهار داشت: از استان اصفهان، محمدرضا صفدریان از بهترین‌های دنیا در یخ‌نوردی است، امین دهقان نیز فاتح قله اورست می‌باشد که فعالیت هدفمند داشته است.

وی با اشاره به عدم انتخاب رئیس هیات استان اصفهان در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: انتخابات آزاد از برکات جمهوری اسلامی است و در استان‌های مختلف این اتفاق افتاده است که به کاندیداهای مجمع رأی اعتماد داده نشده است، همه کاندیدها از جامعه ورزشی هستند و به آن‌ها بی‌احترامی نمی‌کنم.

رضا زارعی تصریح کرد: باید سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان مشخص و مجددا مجمع برای انتخاب رئیس هیأت تا سه ماه آینده تشکیل شود.

رئیس فدراسیون کوهنوردی در پایان گفت: امیدواریم در ادامه شاهد حضور افتخارات و توسعه این رشته در استان اصفهان باشیم.

مجمع نشان داد مجامع انتخاباتی استان اصفهان سالم است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مجمع اظهار داشت: رشته کوهنوردی می‌تواند به عنوان یک ورزش مفرح و خانوادگی فعالیت کند تا روحیه و نشاط اجتماعی را در بین خانواده‌ها بالا ببرد و سطح سلامتی مردم را ارتقا دهد.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه این رشته ورزشی در حوزه قهرمانی موفقیت‌های زیادی داشته اشت، افزود: امیدواریم در راستای فرهنگ‌سازی و همگانی کردن این رشته ورزشی اهتمام بورزیم و شاهد بروز استعدادها باشیم.

وی با اشاره به اینکه کوهنوردی یک رشته تخصصی است، گفت: باید در حوزه آموزش و علمی فعالیت ویژه‌ای داشت، صعود به قله‌های بالای ۸ هزارمتر بسیار سخت است اما ورزشکاران برای فرهنگ‌سازی و الگوسازی دست به این صعودها می‌زنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطر نشان کرد: کاندیدها باید از قبل برنامه‌های خود را به اعضای مجمع ارائه دهند و در زمان کوتاه مجمع نمی‌توان برنامه را ارائه کرد، این مجمع نشان داد مجامع انتخاباتی استان اصفهان سالم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =