• ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵
  • کد خبر: 19224
  • readingTime: ۱ دقیقه
شرکت ملی مس

گزارشی از عملکرد ماهانه شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد فملی برای دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن فروش این شرکت در ۶ ماهه نخستامسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱۶ درصد رشد کرده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت مس در شهریورماه امسال برابر با ۸۶,۷۴۰,۶۵۸ میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم فروش در بازار داخلی ۵۰,۸۲۴,۶۵۶ میلیون ریال بوده و از بازار صادراتی نیز درآمد ۳۵,۹۱۶,۰۰۲ میلیون ریال به‌دست آمده است؛ بیشترین درآمد حاصل شده در بازار داخلی و صادراتی از فروش کاتد مس حاصل شده است.

با نگاهی بر عملکرد ۵ ماهه شرکت مس می‌توان گفت که این شرکت معدنی رقمی بالغ بر ۲۶۳,۰۷۲,۴۴۵ میلیون ریال به‌دست آورده که از این میزان فروش، سهم بازار داخلی و صادراتی تقریباً اختلاف اندکی با یکدیگر داشته‌اند؛ به این صورت که در بازار داخلی رقم ۱۴۶,۵۱۹,۷۵۷ میلیون ریال درآمد کسب شده و در بازار صادراتی نیز ۱۱۶,۵۵۳,۲۹۴ میلیون ریال فروش به ثبت رسیده است.

در مجموع می‌توان گفت که شرکت ملی صنایع مس ایران، از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای شهریورماه، فروشی برابر با ۳۴۹,۸۱۳,۱۰۳ میلیون ریال داشته که در مقایسه با فروش ثبت‌شده در مدت مشابه سال قبل(که عدد ۱۶۱,۹۵۷,۷۴۱میلیون ریال بوده)، با رشد فروش ۱۱۶ درصدی همراه شده است.

مهم‌ترین محصول شرکت مس یعنی کاتد در مدت یادشده به میزان ۷۶۰۰۵ تن به تولید رسیده است.

همچنین میزان فروش داخلی طی مدت یادشده (۶ ماهه اول امسال) به مقدار ۱۹۷,۳۴۳,۸۰۷ میلیون ریال و در بازار صادراتی ۱۵۲,۴۶۹,۲۹۶ میلیون ریال بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =