نمایشگاه متالکس

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی متالکس با اشاره به اینکه فولاد مبارکه به غنای نمایشگاه متالکس می افزاید، گفت: تکنولوژی و بومی سازی از ارکان اساسی برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه متالکس در اصفهان است.

محمود بندرچی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته (متالکس) طی چهار روز، در محل جدید نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در مساحتی ۱۶ هزار مترمربعی برگزار می شود.

وی افزود: ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی از استان های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، همدان و کرمان در این نمایشگاه حضور دارند و همچنین نمایندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، امارات متحده عربی، هند و چین شرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: به علت جانمایی بیش از ۶۵ درصد صنایع ریخته گری و صنایع وابسته کشور در استان اصفهان و استقرار دو بال فولاد کشور در این استان، برگزاری این نمایشگاه می تواند ارتباطی بین زنجیره تامین و ارزش ایجاد شود و به انتقال تجربیات و دانش بیانجامد.

وی با اشاره به اینکه فولاد مبارکه به غنای نمایشگاه متالکس می افزاید، گفت: یکی از اهداف مهم دیگر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی متالکس، عرضه نوآوری، دستاوردها وبومی سازی، توانمندی ها، پتانسیل ها و فعالیت های شرکت های فعال در زمینه تولید فولاد، چدن، فلزات غیرآهنی( ریخته گری، عملیات حرارتی، آبکاری وپرداخت، متالورژی پودر)، خدمات صنعت متالورژی(مواد اولیه وکمک ذوب ها، قالب سازی ومدل سازی، خدمات آزمایشگاهی) ماشین آلات و تجهیزات وابسته صنعتی(جرثقیل ها، ژنراتورها، موتورهای گازسوز، غبارگیرها، اتصالات و شیلنگ های فشارقوی، روانکارها و روغن های صنعتی، صنایع لاستیک و نوارنقاله ها، تصفیه خانه های صنعتی) شکل دهی فلزات (نورد،آهنگری وجوشکاری، تراشکاری، برشکاری و پرسکاری ) است.

بندرچی با تاکید بر نقش ممتاز و ویژه شرکت فولاد مبارکه در سیزدهمین دوره نمایشگاه متالکس اظهار کرد: حضور شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین واحد صنعتی کشور به این نمایشگاه اعتبار ویژه ای می بخشد و از همین فرصت از مدیرعامل و مدیران این شرکت تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته طی روزهای هفتم تا دهم مهرماه ۱۴۰۰ در اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =