• ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر: 18802
  • readingTime: ۱ دقیقه
بورس تهران

بورس تهران و فرابورس ایران در آخرین روز هفته جاری هر دو قرمز پوش شده و با کاهش مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کل بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته جاری با ۸۶۶۵ واحد کاهش (معادل ۰.۵۸ درصد) به یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۲۹۷ واحد رسید.

همچنین شاخص کل هم وزن که بدون در نظر گرفتن اندازه شرکت ها محاسبه می‌شود، با ۲۱۶۳ واحد (معادل ۰.۵۸ درصد) کاهش به ۳۷۱ هزار و ۵۷۳ واحد رسید. شاخص آزاد شناور، بازار اول و بازار دوم نیز به ترتیب با ۱۲ هزار و ۸۷۲ واحد (۰.۵۶ درصد)، ۶۹۳۶ واحد (۰.۶۲ درصد) و ۱۵ هزار و ۶۱۸ واحد (۰.۵۳ درصد) کاهش مواجه شدند.

بیشترین تاثیر نمادها هم به ترتیب توسط شستا، فولاد، اخابر، فملی، رمپنا، شپنا و وغدیر بر شاخص کل ثبت شد که همگی منفی بودند. این در حالی است که نمادهای سپید، آبادا، شستا، ولکار، کیمیاتک، ومدیر و ثبهساز بیشترین تراکنش را به خود اختصاص دادند. شایان ذکر است نماد کیمیاتک که هفته گذشته عرضه اولیه انجام شد امروز هم با ۵ درصد افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد.

بازار فرابورس هم منفی شد

بازار فرابورس هم امروز منفی به کار خود پایان داد. شاخص کل فرابورس با ۲۴۷ واحد کاهش به ۲۱ هزار و ۹۹۸ واحد رسید.

در این بازار هم نمادهای وهامون، سپیدار، گدنا، فجهان، لطیف، وکبهمن و چخزر بیشترین تراکنش و نمادهای بپاس، صبا، فجهان، وسپهر، آریا، غصینو و زاگرس بیشترین تاثیر را بر بازار فرابورس داشتند.

نقشه بازار بورس

بازار سهام آخرین روز هفته را قرمز به پایان رساند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =