• ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 18164
  • readingTime: ۱ دقیقه
نمایشگاه خودرو

قیمت خودروهای داخلی در بازار دوشنبه ۸ شهریور بعد از حدود یک ماه و نیم یم روند نزولی یک تا سه میلیون تومانی را ثبت کرد.

به گزارش ایراسین و به نقل از تجارت نیوز، در بازار روز دوشنبه قیمت خودروهای داخلی با یک روند نزولی همراه بود و بسیاری از خودروها با روند کاهشی همراه بودند. تعداد زیادی از خودروها همچون خودروهای گروه پراید، پژو، تیبا و دنا کاهش قیمت یک تا سه میلیون تومانی را ثبت کردند. این نزول قیمت در بازار در حالی رخ داد که بازار خودروهای داخلی در یک ماه و نیم گذشته افزایش قیمت یک تا پنج میلیون تومانی را ثبت می‌کرد.

بسیاری از خودروها در یک ماه گذشته نزدیک به ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند. قیمت پراید ۱۱۱ در اواسط تیر حدود ۱۴۰ میلیون تومان اما در تازیخ امروز ۹ شهریور با قیمت ۱۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو پزو ۲۰۶ تیپ پنج در تاریخ ۹ تیر ۲۶۶ میلیون تومان و در تاریخ ۹ شهریور ۳۰۸ میلیون تومان ثبت شده است.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در بازار ۴۴۰ میلیون تومان ثبت شده است که این خودرو در تاریخ ۹ تیر با قیمت ۴۱۷ میلیون تومان ثبت شده بود.

قیمت تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ در بازار دیروز ۱۶۲ میلیون تومان و در تاریخ ۹ تیر ۱۴۰ میلیون تومان ثبت شده بود که حدود ۱۲ میلیون تومان در دو ماه گذشته افزایش قیمت را ثبت کرده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ دوشنبه با کاهش حدود سه میلیون تومانی به ۳۴۷ میلیون تومان رسیده است که در تاریخ ۹ تیر با قیمت ۳۱۶ میلیون تومان ثبت شده بود.

قیمت خودرو کاهش یافت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =