کاهش مصرف برق

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه امروز ( یکشنبه، ۳۱ مرداد) با وجود آماده باش شرکت های توزیع برق، هیچ خاموشی در استان اصفهان رخ نداد گفت: به دلیل تغییر ساعات کار ادارات در روزهای آتی میزان مصرف برق استان به همین دلیل افزایش خواهد یافت؛ امیدواریم شاهد بروز مشکلی چون خاموشی‌ها نباشیم.

محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه امروز (یکشنبه، ۳۱ مرداد) علی رغم آماده باش شرکت های توزیع برق، هیچ خاموشی در استان اصفهان شاهد نبودیم، اظهار کرد: این مسئله بیشتر به دلیل کاهش دمای هوا به همراه وزش باد و همچنبن کمک صنایع محقق شد.

وی افزود: میزان تولید برق در استان اصفهان برق امروز برابر ۴۱۲۳ مگاوات و مصرف استان ۴۹۵۲ مگاوات بوده است بنابراین ۸۲۹ مگاوات از شبکه سراسری وارد استان اصفهان شده است. امروز میزان تولید برق در استان نسبت به روز گذشته افزایش داشته که این افزایش ناشی از فعالیت یک واحد از نیروگاه کارون ۴ و ورود مجدد یکی از واحدهای نیروگاه شهید منتظری بوده است که پیشتر به دلیل مشکلات فنی از مدار خارج شده بود.

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: از آنجا که ساعت کاری ادرات در سطح استان و حتی کشور که پیشتر از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ بعد از ظهر بود به ۷ الی ۱۴:۳۰ افزایش یافته است، در روزهای آتی میزان مصرف برق استان به همین دلیل افزایش خواهد یافت؛ امیدواریم شاهد بروز مشکلی چون خاموشی‌ها نباشیم.

نوحی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اگر وضعیت تولید در استان خوب باشد میزان مصرف برق در استان بیشتر از مقادیر فعلی است. این میزان به دلیل اعمال مدیریت مصرف و همکاری صنایع به ویژه کاهش میزان مصرف در شرکت فولاد مبارکه، به کمتر از ۵ هزار مگاوات رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =