آئین افتتاح سومین ایستگاه واکسیناسیون مشترک شرکت فولاد مبارکه و سپاه صاحب الزمان  در مصلای نماز جمعه رهنان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در حاشیه آئین افتتاحیه سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون مشترک سپاه صاحب الزمان (عج) و شرکت فولاد مبارکه در «مصلی رهنان» گفت: یکی از مهمترین مسئولیت های اجتماعی صنایع در مکتب نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت رسانی در حوزه های اجتماعی است و اقدامات شرکت فولاد مبارکه برای عبور از بحران کرونا بی نظیر است.

ظهر روز چهارشنبه سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون مشترک سپاه صاحب الزمان (عج) و شرکت فولاد مبارکه در «مصلی رهنان» با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ، عباس رضایی، استاندار اصفهان، طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حجت الاسلام محمدی، امام جمعه رهنان و سردار سیدرضا مرتضویان، رئیس بیمارستان شهید صدوقی و سرهنگ قریشی رئیس ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در راستای خدمت گذاری به مردم غرب اصفهان افتتاح شد. 

به گزارش خبرنگار ایراسین؛ اگرچه استان اصفهان با موج پنجم کرونا دست به گریبان است؛ اما شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی ایستگاه های متعددی را برای یاری رسانی به مردم در عبور از بحران کرونا طی کرده است. از تجهیز بیمارستانها و تامین مواد ضدعفونی کننده و ماسک گرفته تا تامین بیش از ۱۸ هزار تن اکسیژن رایگان! رسالتی که شاید به ایستگاه آخر نزدیک است اما باز هم شرکت فولاد مبارکه است که این روزها، دوشادوش سپاه صاحب الزمان(عج) و بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با هدف ارتقاء رفاه عمومی جامعه و تسریع روند واکسیناسیون کرونا به افزایش مراکز تجمیعی یاری رسانده است.

در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون غرب اصفهان، شهدای رهنان، عباس رضایی، استاندار اصفهان ضمن خیرمقدم به رئیس سازمان بسیج مستضعفان، اظهار کرد: از روز نخست شیوع کرونا تمام دستگاه با همدلی و هماهنگی سعی بر این داشتند تا بتوانیم از این بحران هم عبور کنیم؛ بحرانی که با توجه به تحریم های اقتصادی مسائل عدیده ای به همراه داشت.

وی افزود: از روز نخست در جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا،فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) برای عبور از بحران کرونا با جمله «ما آماده ایم» قوت قلب می بخشید و در همه زمینه ها برادران سپاه و بسیج به یاری مردم شتافتند که جای تشکر و قدردانی دارد.

اقدامات بی نظیر شرکت فولاد مبارکه برای عبور از بحران کرونا/ شرکت فولاد مبارکه از برکات جمهوری اسلامی ایران است

استاندار اصفهان تصریح کرد: در یک سال و نیم اخیر فعالان جبهه سلامت هم زحمات زیادی کشیدند که تلاش های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان صدوقی فراموش نشدنی است.

وی اضافه کرد: در جلسه اخیر ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت نگران کننده استان اصفهان بررسی شد و باز هم سپاه و بسیج برای کنترل وضعیت موجود کرونا پیش قدم شده اند و یاری رسانی می کنند که می توان به توسعه مراکز تجمیعی واکسیناسیون اشاره کرد.

رضایی ادامه داد: برای کنترل و مهار ویروس کرونا چاره ای جز تسریع روند واکسیناسیون نیست. این در حالی است که برای تامین واکسن کرونا کارشکنی ها و بدعهدی های فراوانی شد و همین به فرصتی بدل گشت تا متخصصان در اقصی نقاط کشور برای تولید واکسن داخلی اقدام کنند که نمونه آن واکسن کوبرکت است که توسط رهبر معظم انقلاب مورد استفاده قرار گرفت.

وی گفت: توسعه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، به همت سپاه و بسیج می تواند روند واکسینه شدن شهروندان در برابر ویروس کرونا را شتاب بخشد چراکه هر فردی که از مرگ نجات یابد، «حسنه» است.

اقدامات متنوع و سازنده شرکت فولاد مبارکه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی

سید احمد قریشی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا در «مصلی رهنان» در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با شیوع کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای مهار این بیماری و کمک به جبهه سلامت، قرارگاه هایی تحت عنوان «طرح سلامت سردار سلیمانی» در محله های استان اصفهان و روستاها دایر کرد. این قرارگاه ها در مراحل مختلف و متناسب با شرایط موجود وظایفی را برعهده داشت.

وی افزود: در گام نخست هدف قرارگاه شهید سلیمانی، بر بهداشت محیط تاکید داشت و در گام بعدی به تهیه و تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و در گام سوم، به بیماریابی تخصیص یافت و امروز هم رسالت راه اندازی و توسعه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا را برعهده دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: امروز در شهرستان اصفهان 3 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا و در محدوده غرب اصفهان 2 مرکز ملک شهر و رهنان راه اندازی شد تا به واکسیناسیون عموم مردم تسریع شود.

وی گفت: چنانچه ضرورت ایجاب کند و بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مراکز واکسیناسیون کرونا افزایش می یابد. مرکز واکسیناسیون کرونا شهدای رهنان با 10 خط و نیروهای داوطلب امکان واکسیناسیون عموم مردم را فراهم کرده است.

اقدامات بی نظیر شرکت فولاد مبارکه برای عبور از بحران کرونا/ شرکت فولاد مبارکه از برکات جمهوری اسلامی ایران است

قریشی در ادامه به مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه هم اشاره ای کرد و گفت: تمام صنایع بزرگ به پایگاه های بسیج تجهیز شده اند و بسیج شرکت فولاد مبارکه هم مجری بخشی از رسالت اجتماعی این واحد بزرگ صنعتی است. بخشی از خدمات مراکز واکسیناسیون شهدای رهنان برعهده شرکت فولاد مبارکه است که از تلاشگران این شرکت قدردانی می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به اینکه اقدامات شرکت فولاد مبارکه در ایفای مسئولیت اجتماعی متنوع و سازنده است، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسئولیت های اجتماعی صنایع در مکتب نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت رسانی در حوزه های اجتماعی است. شرکت فولاد مبارکه علاوه بر اقدامات بی نظیر برای عبور از بحران کرونا که شامل تجهیز بیمارستانها و تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر بوده است، در راستای مسئولیت اجتماعی به توسعه فضای سبز و بهره گیری از پساب هم اقدام کرده که تحسین برانگیز است.

شرکت فولاد مبارکه از برکات جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام محمدی، امام جمعه رهنان، در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا در «مصلی رهنان» در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای توسعه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، محل برگزاری نماز جمعه رهنان در غرب کلانشهر اصفهان هم برای این امر اختصاص یافت.

اقدامات بی نظیر شرکت فولاد مبارکه برای عبور از بحران کرونا/ شرکت فولاد مبارکه از برکات جمهوری اسلامی ایران است

وی افزود: این مرکز که پیشتر با کمک خیران به بهره برداری رسید و کارکردهای متنوع در مسیر خیر دارد. در عید غدیر سال گذشته در این مکان 11 هزار غذا طبخ و توزیع شد و از امروز هم به مرکز واکسیناسیون کرونا اختصاص یافته است که امیدواریم به ارتقا سلامت در جامعه بیانجامد.

وی در ادامه به نقش پرفروغ شرکت فولادمبارکه در ایفای مسئولیت اجتماعی گریزی زد و توضیح داد: شرکت فولاد مبارکه از برکات جمهوری اسلامی است و بزرگترین واحد صنعتی کشور همواره در راستای مسئولیت اجتماعی درخشیده است و از این مجموعه تشکر می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =