سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان مسئولیت های عدیده ای دارد و نمی تواند تمام توان خود را برای مدیریت چهارراه های خاموش بگذارد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: متاسفانه برق بسیاری از مناطق اصفهان با محدودیت مواجه شده است و مشکلاتی در سر چهارراه ها پدید آورده است. پلیس راهنمایی و رانندگی وظایف عدیده ای دارد و نمی تواند تمام توان خود را برای روان سازی چهارراه های خاموش بگذارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه با محدودیت برق در چند روزه گذشته مشکلاتی ایجاد شده است، تصریح کرد: پیشنهاد همپوشانی برق در سر چهارراه ها را مطرح کردیم به گونه ای چهارراه ها از چند منبع تامین برق تغذیه شوند که مورد موافقت واقع نشد.

وی اضافه کرد: نیاز است که این مساله محدودیت برق در بخش خانگی هرچه سریع تر برطرف شود که شاهد این وضعیت نباشیم چراکه پلیس راهنمایی و رانندگی با وظایف عدیده و نیروی انسانی کم نمی تواند تمرکز خود را برای روان سازی چهارراه های خاموش بگذارد.

ایست به موتورسواری بانوان

سرهنگ محمدی در ادامه به مساله موتورسواری بانوان هم اشاره ای کرد و گفت: طبق نص صریح قانون صدور گواهی نامه برای مردان مجاز است و هرگونه موتورسواری توسط بانوان تخلف محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =