سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان تا اطلاع ثانوی کماکان لغو است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان تا اطلاع ثانوی کماکان لغو است. در صورت فعال سازی مجدد ۴۸ ساعت قبل اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: در اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و به منظور رفاه حال شهروندان، با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا طرح زوج و فرد که پیشتر به مدت دو هفته لغو شده بود تا اطلاع ثانوی اجرا نمی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به پیش بینی وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال وقوع تندباد لحظه ای تا اواخر روز سه شنبه اظهار کرد: از رانندگان درخواست می شود که خودروهای خود را در مجاورت درختان و اجسام قابل سقوط پارک نکنند.

گفتنی است تا اواخر روز سه شنبه در مناطق شرق، جنوب و قسمت های مرکز استان شاهد وزش باد نسبتا شدید و تندباد لحظه ای خواهیم بود که باعث کاهش دید و کیفیت هوا، غبارآلودگی و اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی در شرق و جنوب استان اصفهان می شود. ضرورت رعایت اصول ایمنی در تردد جاده ها، حفاظت از تاسیسات با استحکام بخشی به سازه های موقت، گلخانه ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی توصیه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =