• ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 16561
  • readingTime: ۳ دقیقه
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان - صنعت نفت آبادان

مهاجم شماره ۹ تیم فوتبال سپاهان در بهترین زمان ممکن به فرم خوب خود رسیده و این خبر خیلی خوبی برای سپاهانی‌ها است.

به گزارش ایراسین، از ضربه سر عزت پورقاز که روی ارسال کرنر احسان حاج صفی گل چهارم سپاهان را ثبت کرد که بگذریم، روی هر سه گل قبلی طلایی پوشان ردپای سجاد شهباززاده به طور مملوس قابل مشاهده بود. گل اول سپاهان پس از کار تکنیکی سروش رفیعی، چرخش زیدانی این هافبک خوش تکنیک و پاس دقیق و روبه جلوی او به دست آمد که ثانیه‌هایی قبل‌تر ۲ بازیکن نفت آبادان را از جریان خارج کرده بود؛ سجاد شهباززاده درست وسط دو مدافع میانی نفت آبادان جایگیری کرده بود و وقتی توپ به او رسید، پای چپ خود را تکیه کرد و با بغل پای راست، پس از سه هفته که گل نزده بود، دروازه را باز کرد.

گل دوم بازی توسط شهباززاده به ثمر نرسید، ولی قطعا اگر پاس دقیق او نبود، این گل هم ثبت نمی شد. او که پیش‌تر روی گل اول به پیکان در دیدار رفت، پاس گل مشابهی را برای سروش رفیعی فراهم کرده بود، اینبار به خوبی پاسخ پاس محمدرضا حسینی را داد و او را بدون ۲،۳ بازیکن نفت آبادان که در تعقیبش بودند، در موقعیت تک به تک با فرزین گروسیان قرار داد و شماره ۷ سپاهان هم گل دوم بازی را ثبت کرد.

گل سوم بازی باز هم در موقعیت مشابه به گل اول ثبت شد. فرار دانیال اسماعیلی فر با یک پاس رو به عقب همراه شد و شهباززاده که از روی خط محوطه جریمه استارت سریعی را با تمام توان آغاز کرده بود، باز هم در زمان و مکان مناسب به پاس مدافع راست سپاهان رسید و با یک بغل پای راحت، دروازه گروسیان را برای مرتبه دوم باز کرد.

شهباززاده اگر روند گلزنی‌ای که در نیمه اول فصل آغاز کرده بود را ادامه می‌داد، احتمالا همین حالا از رکورد رضا نوروزی که با ۲۴ بار گلزنی با پیراهن فولاد خوزستان، بهترین گلزن تاریخ ادوار لیگ است، عبور کرده بود؛ با این حال عملکرد او در نیم فصل دوم با فشرده شدن بازی ها کمی دچار فراز و نشیب شد. او  که سه هفته قبل مقابل مس رفسنجان موفق به گلزنی شده بود، سه مسابقه را بدون گلزنی پشت سر گذاشت، ولی درنهایت در دیدار هفته ۲۷ ام برای چهارمین مرتبه (مهاجم سپاهان پیش تر مقابل ماشین سازی، نساجی مازندران و آلومینیوم دبل کرده بود) در طول فصل دبل کرد تا ۱۹ گله شود و علاوه بر بالا بردن شانس خود برای کسب کفش طلا، هم به رکورد عماد رضا نزدیک شود که بیشترین گل را برای سپاهان در تاریخ لیگ برتر ثبت کرده و هم در فاصله ۵ گل با رضا نوروزی بهترین گلزن تاریخ ۲۰ ساله لیگ برتر قرار بگیرد.

شهباز با این دو گل به تاریخ سپاهان چسبید

البته نباید فراموش کنیم که عماد رضا پیش تر در مسابقاتی با ۱۸ تیم موفق به ثبت این رکورد شده و شهباززاده مهاجم آماده این روزهای فوتبال سپاهان که از بهترین رکورد دوران حرفه ای خود نیز ۵ گل تجاوز کرده، در ۲۷ مسابقه موفق به ثبت این رکورد شده و هنوز سه مسابقه دیگر پیش روی او قرار دارد.

به نظر می رسد سجاد شهباززاده این فصل هم قهرمانی با سپاهان را می خواهد؛ هم کفش طلا و هم می خواهد به رکورد رضا نوروزی برسد. حالا که او در راستای اهداف دشوار خود در میان نام های بزرگی که فرصت بازی در خط هجومی سپاهان را پیدا کرده اند، به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در کنار عماد رضا مهاجم زهردار عراقی تبدیل شده و به احتمال زیاد به زودی از او عبور خواهد کرد؛ بی‌شک تماشای این تلاش از سوی یکی از آماده ترین مهاجمان لیگ طی سال های اخیر در سه هفته باقی مانده تماشایی خواهد بود.

شهباز با این دو گل به تاریخ سپاهان چسبید

شهباز با این دو گل به تاریخ سپاهان چسبید

شهباز با این دو گل به تاریخ سپاهان چسبید

این سه قاب که از لنز دوربین محمد امیرحسینی عکاس خوش ذوق حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان ثبت شده، به خوبی جایگیری مناسب و ضربه آخر سجاد شهباززاده مهاجم آماده این روزهای لیگ و تیم فوتبال سپاهان را روی گل سوم بازی به تصویر می‌کشد.

شهباز با این دو گل به تاریخ سپاهان چسبید

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =