• ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
  • کد خبر: 16378
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۶.۶۰ دلار، پلاتین ۱۰۹۴ و هر انس پالادیوم ۲۸۷۴ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: در روزهای آینده قطعا شاهدات نوسانات در بازار خواهیم بود. بازار طلا و سکه در میان مدت و بلند مدت پاسخ‌گوی سرمایه‌های آن‌ها خواهد بود اما این بازار برای کوتاه مدت به صرفه نیست.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اخبار موجود جو بایدن نیز تصمیم دارد روند دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، را ادامه دهد؛ در این صورت احتمال وضع تحریم های جدید دور از ذهن نیست. در این حالت ما مجبور هستیم اقتصاد داخلی را تقویت کرده و دنیا را به خود محتاج کنیم. با این حال پیش بینی می‌شود تا پایان سال قیمت ها روند افزایشی را در پیش گیرد.

کارشناس و تحلیلگر بازار طلا گفت: با توجه به اطلاعیه جدید ستاد ملی کرونا مبنی تعطیلی اصناف در تهران، احتمال کاهش قیمت طلا به دلیل نبود تقاضا در بازار وجود دارد. با این حال افت قیمت طلا به کمتر از یک میلیون تومان به ازای هر گرم تنها به دلیل تعطیلات کرونایی، در شرایط فعلی تقریبا بعید است. اما مطمئنا با بازگشایی مجدد بازار روند طلا افزایشی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =