• ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 15681
  • readingTime: ۱ دقیقه
مس

روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۲۲۱ دلار و ۵۰ سنت کاهش قیمت داشته و به ۹ هزار و ۲۰۶ دلار رسیده است.

 به گزارش ایراسین، قیمت مس در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ماه، ۲۲۱ دلار و ۵۰ سنت افت داشت و نسبت به هفته پیشین ۸.۲ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۲۰۶ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات جمعه ۲۸ خرداد ماه، ۲۲۶ دلار و ۵۰ سنت افت نسبت به روز معاملاتی پیش و نسبت به هفته پیش ۲.۴ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، با افزایش ۲۴ هزار و ۹۲۵ تنی از ۱۴۳ هزار و ۷۵۰ تن به ۱۶۸ هزار و ۶۷۵ رسید.

سقوط قیمت مس در بورس فلزات لندن

نمودار ۲، وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۲۴ دلار بر تن گزارش شده است که نسبت به پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ماه، با کاهش پنج دلار بر تن همراه بوده است.

سقوط قیمت مس در بورس فلزات لندن

سقوط قیمت مس در بورس فلزات لندن
منبع: فلزات آنلاین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =