• ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 15489
  • readingTime: ۱ دقیقه
مس

روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱.۳ درصد افت داشته و به ۹ هزار و ۹۰۰ دلار رسیده است.

قیمت مس در روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۲۱ خرداد ماه، ۱۲۹ دلار افت داشت اما نسبت به هفته پیشین ۰.۵ درصد رشد را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۹۰۰ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات دوشنبه ۲۴ خرداد ماه، ۱۲۴ دلار و ۵۰ سنت افت نسبت به روز معاملاتی پیش و نسبت به هفته پیش ۰.۷ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه، با افزایش پنچ هزار و ۸۵۰ تنی از ۱۳۲ هزار و ۴۵۰ تن به ۱۳۸ هزار و ۳۰۰ رسید.

قیمت مس ۱.۳ درصد تنزل یافت

نمودار ۲، وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۵ دلار بر تن گزارش شده است که نسبت به جمعه ۲۱ خرداد ماه، با افزایش پنج دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۱.۳ درصد تنزل یافت

منبع: فلزات آنلاین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =