استقلال

تیم استقلال تهران در یکی از بازی های معوقه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با یک گل از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

به گزارش ایراسین، در یکی از بازی های معوقه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به میزبانی ورزشگاه تختی آبادان دوشنبه شب سوم خردادماه ۱۴۰۰ تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل آرمان رمضانی برای آبی های پایتخت به پایان رسید.

بازی تا دقیقه ۳۵ در حالیکه هیچ موقعیت حساسی به روی دو دروازه رخ نداده بود، پاس آرش رضاوند درون محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید که این بازیکن پس از برخورد با بازیکن صنعت نفت روی زمین افتاد و حمید حاج ملک این صحنه را تمارض تشخیص داد و یک کارت زرد به قایدی نشان داد.

پس از این صحنه بازی تا پایان نیمه نخست زیبا دنبال شد و هر دو تیم می توانستند به گل برسند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

نیمه دوم با حملات استقلال شروع شد تا اینکه دقیقه ۵۲ با اخراج بغلانی ده نفره شد. با ده نفره شدن میزبان تصور بر این بود که شاگردان مجیدی حملات دامنه داری را روی دروازه حریف ترتیب دهند، اما صنعت نفت در خط دفاعی خوب عمل کرد. این پایان کار نبود چراکه دقیقه ۹۵ آرمان رمضانی مهاجم تازه وارد استقلال از اشتباه و پاس رو به عقب مدافع صنعت نفت بهره برد و توپ را از بالای سر گروسیان توپ را وارد دروازه بازی کرد.

با این پیروزی استقلال تهران ۳۷ امتیازی شد و کماکان در رده سوم جدول رده بندی است و آبادانی ها همان ۲۶ امتیازی باقی ماندند و در رده دوازدهم جا خوش کردند.

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه (حسین بغلانی ۸)، امید خالدی، مهدی حنفی (محمد حسین زواری۷۱)، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری (امید حامدی فر۵۶)، امیرحسین فرهادی (سید فاخر تهامی۷۱)، طالب ریکانی و رضا خالقی‌فر (احمد شریعت زاده ۷۲)        سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب استقلال تهران: سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد نادری (هرویه میلیچ)، سیاوش یزدانی (داریوش شجاعیان۷۴)، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی (محمد دانشگر۹۷) و ارسلان مطهری (آرمان رمضانی۸۲)     سرمربی: فرهاد مجیدی

تیم داوری: حمید حاج ملک، سعید علی نژادیان و حمید نادری/ داور چهارم: علی ابراهیمی

کارت زرد: مهدی قایدی(۳۵) از استقلال –

کارت قرمز: حسین بغلانی(۵۲) از صنعت نفت آبادان

دقایق حساس:

دقیقه ۳۵– مدافع صنعت نفت درون محوطه جریمه خودشان مهدی قایدی را سرنگون کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۳۹: مهدی قایدی نتوانست پاس عرضی وریا غفوری را تبدیل به گل کند، در این صحنه وریا غفوری فرار خوبی از جناح راست داشت.

دقیقه ۴۱: ضربه سهمگین محمود مطلق‌زاده از فاصله ۳۰ متری با واکنش خوب سید حسین حسینی همراه شد.

دقیقه ۴۲ : سید حسین حسینی گلر استقلالی ها در دو مرحله از زاویه بسته ضربات حکیم نصاری را دفع کرد.

دقیقه ۵۲: حسین بغلانی مدافع و کاپیتان صنعت نفت آبادان با خطای محرز مهدی قایدی را سرنگون کرد و چون این بازیکن ریزنقش می توانست با گروسیان تک به تک شود، داور مسابقه کارت قرمز را نشان داد.

 دقیقه ۵۷: ضربه ایستگاهی وریا غفوری از بالای دروازه آبادانی ها بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: ضربه زمینی فرشید اسماعیلی را فرزین گروسیان مهار کرد.

دقیقه ۹۰: ضربه سید فاخر تهامی را سید حسین حسینی در آغوش گرفت.

*گل استقلال دقیقه ۹۵ توسط آرمان رمضانی: مهاجم تازه وارد استقلال از اشتباه و پاس رو به عقب مدافع صنعت نفت بهره برد و توپ را از بالای سر گروسیان توپ را وارد دروازه بازی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =