استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران با شکست ۲ بر یک ذوب آهن اصفهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران صعود کرد.

به گزارش ایراسین، در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و توانست با برتری ۲ بر یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران کند، نیمه اول چنگی به دل نزد هر چند هر دو تیم حملات نصف و نیمه ای روی دروازه ها داشتند که عملکرد مطلوب خطوط دفاعی مانع به ثمر رسیدن گل شد.

در نیمه دوم استقلال برتری مطلقی نسبت به ذوب آهن داشت و توانست دو گل توسط فرشید اسماعیلی به ثمر رساند که در این بین مهدی قایدی پایه گذار هر دو گل بود. ذوبی ها نیز از روی اشتباه بچه گانه سید حسین حسینی یکی از گل ها را جبران کرد. اما باید گفت که ذوب آهن در این بازی ذوب آهنی بود که زمان رحمان رضایی بازی می کرد یعنی بدون برنامه!

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی (هروویه میلیچ۹۲)، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی (آرمان رمضانی۸۶)، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی قایدی (بابک مرادی۸۶) و ارسلان مطهری (آرش رضاوند۶۰)   سرمربی: فرهاد مجیدی   

ترکیب ذوب‌آهن : شهاب‌الدین گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، میلاد جهانی، محمد پناهی (رضا محمود آبادی۸۱)، دارکو بیدوف (ایوان مارکوویچ۸۱)، محمد قریشی (پیمان رنجبری۷۶)، سینا اسد بیگی (دانیال مومنی۸۱) ، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر، علی خدادادی (مهرداد قنبری۷۶)     سرمربی: مجتبی حسینی

تیم داوری: موعود بنیادی‌فر، حسن ظهیری و تورج عیوض‌محمدی

کارت زرد: شهاب گردان (۵۵) از ذوب آهن - سید حسین حسینی(۸۶) از استقلال

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱: پرتاب  بلند اوت قریشی به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: ارسال وریا غفوری از سمت راست با ضربه سر محمد نادری از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

*گل اول استقلال دقیقه ۵۵ توسط فرشید اسماعیلی: فرار زیبای مهدی قایدی و پاس عرضی این بازیکن ریزنقش فرشید اسماعیلی را صاحب توپ کرد تا دروازه خالی را باز کند.

*گل اول ذوب آهن دقیقه ۶۳ توسط دارکو بیدوف: پاس مستقیم و بلند فرشاد محمدی مهر با اشتباه سید حسین حسینی توپ را مقابل دارکو بیدوف انداخت تا این مهاجم گل تساوی را به ثمر رساند.

*گل دوم استقلال دقیقه ۶۶ توسط فرشید اسماعیلی: پاس عمقی ریگی در پشت مدافعین به آرش رضاوند رسید و پاس این بازیکن به فرشید اسماعیلی رسید تا این بازیکن با پای چپ گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۲: پاس عمقی رضاوند پشت مدافعین به مهدی قایدی رسید که این بازیکن توپ را از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه ۷۳: پاس عالی مهدی پور پشت مدافعین به قایدی رسید و این مهاجم در موقعیت تک به تک با شهاب گردان نتواست گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۷: پاس عرضی و زیبای مهدی قایدی را فرشید اسماعیلی با بی دقتی تمام به بیرون زد.

قیقه ۷۸: پاس در عمق محمدی مهر پشت مدافعین استقلال به میلاد جهانی رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با حسینی نتوانست گل دوم را برای ذوبی ها به ثمر رساند.

دقیقه ۹۲: نفوذ خوب بابک مرادی از سمت چپ و شوت این بازیکن را شهاب گردان دفع کرد.

نتایج یک هشتم جام حذفی فوتبال:

تراکتور تبریز ۰ – آلومینیوم اراک ۲

خیبرخرم آباد یک – صنعت نفت آبادان ۰

نساجی مازندران ۰ – ملوان بندر انزلی یک

خوشه طلایی ساوه ۰ – فولاد مبارکه سپاهان ۲

گل گهر سیرجان ۳ – پارس جنوبی جم ۰

شاهین بندر عامری یک – پرسپولیس تهران ۴

استقلال تهران ۲ - ذوب آهن اصفهان یک

قشقایی شیراز یک- فولاد خوزستان ۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =