لیگ برتر

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز دوشنبه سوم خرداد 1400 در ورزشگاه فولادشهر از پرسپولیس تهران پذیرایی می کند.

به گزارش ایراسین، تا قبل از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به کشور بحرین جهت حضور در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ روز دوشنبه سوم خرداد ۱۴۰۰ سه دیدار معوقه لیگ برتر ایران برگزار خواهد شد.

از بازی های معوقه هفته بیستم دو دیدار انجام می شود که طبق برنامه فولاد خوزستان میزبان تراکتور تبریز است و صنعت نفت آبادان نیز از استقلال تهران پذیرایی می کند، همچنین در یکی از بازی های معوقه هفته بیست و یکم تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند. در ذیل گذر کوتاهی به این سه بازی داریم.

ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس تهران ساعت  ۱۹:۳۰

بدون شک این بازی برای هر دو تیم بسیار بسیار مهم و حساس است و با توجه به جایگاه جدولی هر دو تیم، هم ذوب آهن و هم پرسپولیس برای کسب پیروزی پای به ورزشگاه فولادشهر می گذارند.

شاگردان مجتبی حسینی جایگاه خوبی در جدول رده بندی ندارند و با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم هستند و اگر در این دیدار حتی مساوی هم کسب کنند با تفاضل بهتر نسبت به نساجی مازندران در رده سیزدهم قرار خواهند گرفت.

سبزجامگان ذوب آهنی می دانند که پیروزی مقابل قرمزپوشان پایتخت در هفته های آتی کمک بسزایی برای آنها در لیگ برتر خواهد کرد. ذوب آهن در جام حذفی مقابل استقلال تهران عملکرد مطلوبی نداشت و اگر استقلالی ها با دقت به توپ ضربه می زدند شاید با اختلاف بیش از یک گل زمین مسابقه را ترک می کردند.

ذوبی ها اگر می خواهند از بازی روز دوشنبه با امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کنند باید تمرکز کافی داشته باشند، هر چند غیبت قاسم حدادی فر بزرگترین معزل برای مجتبی حسینی است.

از طرفی بازیکنان پرسپولیس از روحیه بالایی برخوردار هستند چراکه در دربی برنده شده اند و در جام حذفی نیز با شکست تیم بندرعامری به جمع هشت تیم پایانی راه یافته اند، اما پرسپولیس برای این بازی مصدومانی دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی می دانند عدم پیروزی در فولادشهر به منزله دور شدن از صدر جدول است. هواداران سپاهان خیلی دوست دارند که در این بازی ذوب آهن با کسب حداکثر امتیاز زمین مسابقه را ترک کند، چراکه طلایی پوشان اصفهان با ۴۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و پرسپولیس ۴۵ امتیازی در تعقیب شاگردان محرم نوید کیا است.  

ذوب آهن اصفهان میزبان قرمزپوشان پایتخت

فولاد  خوزستان-  تراکتور تبریز  ساعت  ۲۰:۴۵ شب

هر دو تیم شرایط متفاوتی از نظر روحی دارند، فولاد خوزستان با شکست قشقایی شیراز خود را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رساند، اما تراکتوری ها در جام حذفی با دو گل از آلومینیوم اراک شکست خوردند و خیلی زود از گردونه این رقابت ها حذف شدند.

با حذف تراکتور تبریز، رسول خطیبی سرمربی این تیم استعفاء داد اما مورد قبول واقع نشد. رسول خطیبی پس از بازگشت دوباره به تراکتور، فیروز کریمی را به عنوان مدیر فنی تیمش منصوب کرد.

باید منتظر دستپخت خطیبی و کریمی در مقابل فولاد نکونام باشیم، هرچند فولاد در خوزستان به کمتر تیمی باج داده است. تراکتور اگر در این بازی پیروز شود سه رده صعود می کند و جای فولاد خوزستان را در رتبه ششم خواهد گرفت. در صورت پیروزی جواد نکونام مقابل تراکتور، فولادی ها در همان رده ششم پس از استقلال تهران خواهد ماند.      

ذوب آهن اصفهان میزبان قرمزپوشان پایتخت

صنعت نفت آبادان-استقلال تهران  ساعت  ۲۱:۳۰ شب

آبادانی ها در هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و تراکتور تبریز را در خانه حریف با تساوی یک بر یک متوقف کردند. در بازی تراکتور و صنعت نفت، آبادانی ها در خط دفاعی بسیار خوب عمل کردند و مانع پیروزی شاگردان خطیبی شدند. بدون شک نماینده آبادان در بازی روز دوشنبه مقابل استقلال تهران بسته بازی خواهد کرد و برای رسیدن به گل چشم به ضد حملات خواهد داشت. از طرفی استقلال تهران بسیار از صدر جدول دور شده و برای مدعی شدن نیاز مبرمی به سه امتیاز با برزیلی های ایران دارد. استقلال با ۲۱ بازی و ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۲۲ بازی و ۲۶ امتیاز جایگاهی بهتر از دوازدهمی ندارد.

ذوب آهن اصفهان میزبان قرمزپوشان پایتخت

دوشنبه سوم خرداد ۱۴۰۰:

معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران:

ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس تهران ساعت  ۱۹:۳۰

معوقه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران:

فولاد  خوزستان-  تراکتور تبریز  ساعت  ۲۰:۴۵ شب

صنعت نفت آبادان-استقلال تهران  ساعت  ۲۱:۳۰ شب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =