• ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
  • کد خبر: 14895
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار معوقه ذوب اهن اصفهان و پرسپولیس تهران

عکس:مجتبی جهان بخش

با شکست تیم فوتبال فولاد خوزستان جایگاه تیم ذوب آهن اصفهان در جدول رده بندی لرزان تر شد.

به گزارش ایراسین، دو دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه هشتم خردادماه ۱۴۰۰ پیگیری شد. در دربی تبریز دو تیم تراکتور و ماشین سازی تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه شاگردان رسول خطیبی موفق به شکست حریف خود شدند.

گل های تیم تراکتور را در این دیدار سامان نریمان جهان دقیقه ۳۴ و میلاد فخردینی دقیقه ۷۵ به ثمر رساندند تا تراکتوری ها فاتح دربی تبریز شوند. با این نتیجه تراکتور با ۳۳  امتیاز به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد، ماشین سازی تبریز نیز پس این باخت با ۱۱ امتیاز همچنان در قعر جدول ماند.

در دیگر دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر سایپا تهران میزبان فولاد خوزستان بود که نارنجی‌پوشان موفق شدند با نتیجه دو بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

گل های سایپا را در این مسابقه توسط مجید علیاری دقیقه ۷۶  و مهرداد حیدری دقیقه ۸۸ به ثمر رسید، تک گل فولاد تیز توسط فرشاد احمد زاده دقیقه ۹۰+۱ وارد دروازه سایپا شد.

با این پیروزی سایپا ۲۵ امتیازی شد و همچنان در رده سیزدهم جدول لیگ برتر باقی ماند. شکست شاگردان نکونام علاوه بر اینکه فولادی ها را ناراحت کرد، زنگ خطر را برای سقوط ذوب آهن اصفهان به صدا درآورد چراکه سایپا با این پیروزی خودش را به نوعی از تیم های قعرجدولی ماشین سازی، ذوب آهن و نساجی مازندران جدا کرد.

فولاد خوزستان ۳۱ امتیازی با این شکست روی پله هفتم جدول ایستاده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =