• ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
  • کد خبر: 14564
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۷.۶۵ دلار، پلاتین ۱۱۹۵ و هر انس پالادیوم ۲۹۴۵ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: فعلا اتفاق خاصی نیفتاده است و بنابراین نمی‌توان نوسانات فعلی را تحت تاثیر مسئله خاصی دانست. امروز خبری مبنی بر عمدی شناخته شدن سقوط پرواز اکراینی توسط دادگاهی در کانادا منتشر شد که برخی سعی کردند با خبرسازی نوسانی در بازار ایجاد کنند اما بانک مرکزی بر اساس سیاست بازارسازی عمل می‌کند و بنابراین اتفاق خاضی نیفتاده است.

وی افزود: به علاوه در حال نزدیک شدن به یک ثبات در بازار هستیم. امیدواریم در آینده زمانی که صبح قیمتی اعلام شد حداقل تا بعد از ظهر شاهد تغییراتی در قیمت نباشیم. باید وجه داشت این نوسانات مشتریان را از بازار دور خواهد کرد زیرا نشان دهنده این است که بازار سردرگم است. با این حال باید خاطرنشان کرد سرمایه‌گذاران و خریداران نباید برای کوتاه مدت اقدام به خرید طلا کنند؛ سود مناسب در این حوزه در بازه میان مدت و بلندمدت کسب خواهد شد.

این کارشناس و تحلیلگر بازار طلا در پاسخ به این سوال که آینده قیمت طلا پس از انتخابات ریاست جمهوری چگونه خواهد بود؟ گفت: ساختار اقتصاد ایران به گونه ای است که اگر رئیس جمهور بعدی موفق به توسعه صادرات و اصلاح برخی روندهای سیاسی و اقتصادی نشود، احتمالا نمی‌تواند کارنامه درخشان و مناسبی داشته باشد.

وی افزود: سرمایه‌گذاران در بازار طلا باید به این نکته توجه داشته باشند که سرمایه گذاری در بازار طلا برای کوتاه مدت مفید و صحیح نیست اما در بلندمدت می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری محسوب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =