• ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
  • کد خبر: 14332
  • readingTime: ۳ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: روز سختی برابر تیم مس رفسنجان خواهیم داشت و باید نسبت به بازی‌های گذشته تلاش خود را مضاعف کنیم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در هر دو بازی خود برابر مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی به سختی آنها را شکست دادیم، مس فوتبال بسیار خوبی ارائه می‌کند و از ابتدای فصل همین عملکرد را داشته است.

وی با بیان اینکه مس رفسنجان بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد، افزود: تیم مس کیفیت خوبی از خود در فوتبال ایران ارائه کرده است، قطعاً بازی سنگینی مقابل مس خواهیم داشت. شاید این تیم در چند هفته گذشته نتایج چندان خوبی نگرفته باشد اما این باعث نمی‌شود که این تیم را از نظر کیفی خوب آنالیز نکنیم چون مس از نظر کیفی تیم بسیار خوبی است و فوتبال را از عقب زمین رو به جلو بازی می‌کند و پله پله پیش می‌آید.

با هیچ‌کس بحث، جنگ روانی، درگیری و کری‌خوانی‌ نداریم

محرم نویدکیا ادامه داد: روز سختی برابر این تیم خواهیم داشت و باید نسبت به بازی‌های گذشته تلاش خود را مضاعف کنیم تا بتوانیم امتیازهای لازم را از این دیدار کسب کنیم. نیاز به تمرکز بالایی داریم واگر نتوانیم تمرکز صد درصد داشته باشیم به مشکل برمی‌خوریم و ممکن است امتیاز از دست بدهیم.

سرمربی تیم فولادمبارکه سپاهان پیرامون حواشی هفته گذشته با پرسپولیس گفت: از روز اول گفتم با هیچ‌کس بحث، جنگ روانی، درگیری و کری‌خوانی‌های بیش از حد نداریم و دلمان می‌خواهد راه خود را برویم و تا جایی که می‌شود تیم خود را با آرامش و بازی به بازی به سمت جلو ببریم. کاری هم به بقیه تیم‌ها نداریم و هرکس هر طور که مختار است می‌تواند تیمش را اداره کند.

قهرمانی در لیگ چهاردهم لذت‌بخش بود

وی تصریح کرد: تصمیم گرفتیم امسال با این سبک جلو برویم و در نهایت باید ببنیم دیدگاه‌مان به درد فوتبال‌مان می‌خورد یا خیر. در همه جای دنیا در فوتبال ممکن است تنش به وجود آید ولی موضوع اینجاست که همیشه تنش‌ها را گردن هواداران می‌اندازیم ولی امیدوارم کمی کلاه‌مان را بالاتر بگذاریم و نمی‌شود تمام حواشی را به گردن هواداران انداخت و ما اهالی فوتبال نیز در اتفاقاتی که می‌افتد مقصر هستیم. در یکی دو سال گذشته هواداری در ورزشگاه‌ها نیست اما این تنش‌ها به وجود می‌آید پس باید سری هم به خودمان بزنیم.

محرم نویدکیا با اشاره به سالگرد قهرمانی سپاهان در لیگ چهاردهم بیان داشت: آن روز، روز بسیار عجیبی بود. ما تیم چهارم جدول بودیم اما هر ۶ دیدار آخر خود را بردیم و ۱۸ امتیاز گرفتیم که رویایی و فوق‌العاده بود. اتفاقی هم در تبریز افتاد و تراکتور تا لحظات آخر ۳ بر یک از حریفش پیش بود. این اتفاقات لذت‌بخش بود چون می‌دانستیم تراکتور جلو است و فکرش را نمی‌کردیم قهرمان شویم. درنهایت بازی تبریز مساوی شد و ما قهرمان شدیم.

سلامتی هواداران سپاهان خیلی برای من مهم است

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره بی‌دقتی بازیکنانش در زدن ضربات آخر گفت: باید قبول کنیم که در برخی بازی‌های چندان هم کیفیت بالایی نداشتیم. برابر پرسپولیس در نیمه اول تیم باکیفیتی نبودیم و ضعیف‌تر از پرسپولیس بازی کردیم و تیم سرحال نبود. همچنین در نیمه نخست بازی با خوشه‌طلایی ساوه بی‌کیفیت و بی‌برنامه بودیم. اما می‌توانم بگویم که به شرایطی رسیده‌ایم که داریم تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم.

وی در پایان در خصوص اسکورت سپاهان توسط هواداران طلایی پوش خاطرنشان کرد: با هواداران به اندازه کافی صحبت‌ کرده‌ام که گویا زیاد هم تأثیر نداشته است. این حرف‌ها را اول برای سلامتی خودشان مطرح می‌کنم چون سلامتی هواداران سپاهان خیلی برای من مهم است و دلم نمی‌خواهد به خاطر برد، باخت و حتی قهرمانی یک نفر به کرونا مبتلا شود و آسیبی به خود و خانواده‌اش برسد. از هواداران خواهش می‌کنم تا جایی که امکان دارد مراقب سلامتی خود باشند، با موتور جلوی اتوبوس تیم نیایند تا بازیکنان سر وقت به ورزشگاه برسند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =