سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای صعود از مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی ایران بازی راحتی مقابل خوشه طلایی ساوه دارد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امشب و در غیاب چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، چهار دیدار برگزار خواهد شد.

خوشه طلایی ساوه -  فولاد مبارکه سپاهان

خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه شهید چمران از صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران میزبانی می کند. خوشه طلایی که برای رسیدن به این مرحله شهرداری بردسکن را سه بر صفر شکست داد امشب پنجشنبه ۹ اردیبهشت در حالی به مصاف سپاهان می رود که هفته گذشته در لیگ دسته یک و دیداری پرگل ۴-۱ گل ریحان البرز را شکست داد. در آن سوی میدان فولاد مبارکه سپاهان که برای رسیدن به یک هشتم نهایی جام حذفی ۲-۱ مس رفسنجان را شکست داده هم اکنون با ۴۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. سپاهان که با هدایت محرم نویدکیا برای جام حذفی هم نقشه‌هایی کشیده است. برای آنها بازی در ساوه برابر تیم ناشناخته خوشه طلایی شاید کمی دغدغه باشد، اما سپاهان می‌خواهد پس از سال‌ها ناکامی در بدست آوردن جام امسال در هر دو جام حذفی و لیگ مدعی اول قهرمانی باشد. خوشه طلایی در لیگ دسته اول در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی ایستاده است و حریف آسانی برای طلایی پوشان محسوب می شود.

گل‌گهر سیرجان - پارس جنوبی جم

گل‌گهر سیرجان در غیاب تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با دو پیروزی اخیر در لیگ برتر خودش را به یک امتیازی استقلال تهران در رده سوم جدول رده‌بندی رساند. با توجه به رقابت سخت تیم‌ها برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، امیر قلعه‌نویی و تیمش نگاه جدی به جام حذفی دارند. پارس جنوبی که فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد، حال و روز خوشی ندارد و با هدایت محمد نصرتی در رده هفتم جدول لیگ دسته اول ایستاده است. فوتبال قابل پیش بینی نیست و شاید پارس جنوبی بتواند یقه گل‌گهر را در کرمان بگیرد، اتفاقی که در جام حذفی بارها رخ داده است.

خیبر خرم آباد - صنعت نفت آبادان

نماینده خرم آباد با هدایت عبدالله ویسی به دیدار تیمی آشنا برای سرمربی تیمش می‌رود. کسی روی نیمکت این تیم می‌نشیند که با ویسی در استقلال خوزستان قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر شد.

صنعت نفت برخلاف نیم فصل اول که در جمع مدعیان بود، گرفتار مشکلات مالی است و چند بار اکبر پورموسوی قصد جدایی از این تیم را داشت. خیبر نیز در لیگ دسته اول در جایگاه ششم است و با تیم صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد. جدال ویسی و پورموسوی جذابیت خاص خودش را دارد. خیبر خرم آباد در بازی قبلی جام حذفی با ضربات پنالتی از سد نفت مسجد سلیمان گذشت.

نساجی مازندران - ملوان بندرانزلی

رقابت تیم‌های شمالی همیشه جذاب بوده است. ملوان که روزگاری در لیگ برتر صاحب نام بود، در لیگ دسته اول در رده نهم است. ابن تیم با هدایت مازیار زارع نسبت به فصل گذشته شرایط بدی ندارد، اما انتقادهای اخیر زارع از فدراسیون فوتبال او را از همراهی تیمش محروم کرده است. نساجی نیز با آمدن ساکت الهامی اگر چه کمی امیدوار شده، اما همچنان در منطقه سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد.

برنامه بازی‌های امشب به همراه اسامی داوران به شرح زیر است:

پنجشنبه 9 اردیبهشت

گل‌گهر سیرجان – پارس جنوبی جم، ساعت 20:30، ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان

داور: علیرضا حیدرپناه، کمک‌ها: سید محمد هاشمی نسب و عدنان پیروی، داور چهارم: محمدرضا تارخ

 خوشه طلایی ساوه – سپاهان، ساعت 21، ورزشگاه شهید چمران ساوه

داور: وحید زمانی،  کمک‌ها: حسن یوسفی و حمید نادری، داور چهارم: میثم حیدری

خیبر خرم آباد – صنعت نفت آبادان، ساعت 21، ورزشگاه تختی لرستان

داور: وحید صالحی، کمک‌ها: هیوا بهمنی و حمید رضا آذرنیاد، داور چهارم: مهدی اجاقی

نساجی مازندران – ملوان بندرانزلی، ساعت 21، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

داور: کیوان علیمحمدی، کمک‌ها: یوسف مغروری و موسی مه‌آبادی، داور چهارم: علی بای

بازی‌های تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و فولاد خوزستان به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

آلومینیوم اراک - تراکتور تبریز، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

شاهین بندر عامری - پرسپولیس، ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه آزادی

قشقایی شیراز - فولاد خوزستان، محل برگزاری متعاقباً اعلام می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =