پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با شکست گوا هند صدرنشین بلامنازع گروه E لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب سی و یکم فروردین ماه ۱۴۰۰ به میزبانی استادیوم جواهر لعل نهرو به مصاف گوا هند رفت و توانست میزبان گروه E  مسابقات را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

پرسپولیسی ها بازی را خوب شروع کردند اما در یک ضد حمله دقیقه ۱۳ دروازه خودشان با ضربه سر ادواردو پلاز باز شده دیدند و این گل شوک بزرگی برای شاگردان یحیی گل محمدی بود. پس از گل برتری هندی ها پرسپولیس سراسر حمله شد و دو گل توسط مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی  و سید جلال حسینی به ثمر رساند.

در این نیمه نیز حسین کنعانی‌زادگان یک پنالتی برای پرسپولیس از دست داد تا شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه ۲ بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم پرسپولیس قصد داشت که گل های زده خود را افزایش دهد اما با دفاع و مدیریت خوب تیم گوا مواجه شد. شاگردان خوان فراندو قصد داشتن با دفاع کردن از ضد حملات بهره ببرند که این حربه گلی را برای آنها در بر نداشت و بازی با نتیجه ۲ بر یک برای پرسپولیسی ها پایان یافت. با این پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی ۹ امتیازی شدند و صدرنشین گروه E  باقی ماندند. گوا هم با همان دو امتیاز در رده سوم باقی ماند.

در دیگر بازی این گروه الوحده امارات با حساب سه بر ۲ الریان را شکست داد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. پرسپولیس در هفته چهارم بازهم باید با گوا هند روز جمعه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰رقابت کند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی (میلاد سرلک۵۶)، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو (امید عالیشاه۵۶)، عیسی آل‌کثیر (محمدمهدی مهدی‌خانی۷۷) و سیامک نعمتی  سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب گوآ: دیراج سینگ، ایوان گونزالز، سریتون فرناندز، سانسون پریرا، ساویور گاما (دِوِندرا مورگائوکار۴۶)، عادل خان (آمارجیت سینگ۲۹)، گلان مارتینز (ایشان پاندیتا۵۹)، خامز دوناکی، ادواردو پلاز (رِدیم تلانگ ۶۶)، براندون فرناندز (پرینستون رِبِلو۵۹) و خورخه اورتیز مندوزا     سرمربی: خوان فراندو

تیم داوری: هنان هتاب (سوریه)،علی احمد (سوریه) و عبدالهادی العنزی (کویت)   / داور چهارم: احمد العلی (کویت)

کارت زرد: سریتون فرناندز(۱۰)، ادواردو پلاز(۶۴) از گوا هند  

دقایق حساس:

*گل اول گوآ دقیقه ۱۳ توسط ادواردو پلاز:  ارسال براندون فرناندز به مرکز خط دفاعی با ضربه سر ادواردو پلاز تبدیل به گل شد.

*گل اول پرسپولیس دقیقه ۱۸ توسط مهدی ترابی: در دقیقه ۱۶ مدافع گوا روی عیسی آل کثیر درون محوطه جریمه مرتکب خطا شد و داور اعلام پنالتی کرد و مهدی ترابی دقیقه ۱۸ گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۱: پاس در عرض وحید امیری به محوطه ۶ قدم با عبور از مقابل پای آل‌کثیر در اختیار دروازه‌بان گوآ قرار گرفت.

دقیقه ۲۴: مهدی ترابی قصد داشت با ضربه ایستگاهی غافلگیر کننده از میانه زمین دروازه گوآ را باز کند که دیراج سینگ گلر گوا توپ را به کرنر فرستاد.

*گل دوم پرسپولیس دقیقه ۲۴ توسط سید جلال حسینی: سید جلال حسینی ارسال مهدی ترابی را با پرش بلند و ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۴۰: شوت زمینی شهریار مغانلو با اختلاف کمی از کنار دیرک عمودی دروازه گوا به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: سیامک نعمتی با پاس رو به جلو احسان پهلوان را صاحب توپ کرد که نفوذ او در محوطه جریمه گوآ و برخورد با ایوان گونزالز دومین پنالتی پرسپولیس در این بازی را به همراه داشت که کنعانی زادگان دقیقه ۴۲ این پنالتی را به مرکز دروازه گوآ زد و دیراج سینگ آن را دفع کرد.

دقیقه ۴۶: مهدی ترابی در مصاف تک به تک قصد داشت با ضربه چیپ گلزنی کند که توپ این بازیکن را دیراج سینگ با واکنش خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۷: ارسال کرنر ترابی با ضربه سر سید جلال حسینی همراه شد که ضربه سر وی در اختیار دیراج سینگ قرار گرفت.

دقیقه ۷۰: شوت زمینی امید عالیشاه را دیراج سینگ با شیرجه زمینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۱: ضربه پای چپ سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه گوآ عبور کرد.

دقیقه ۸۳: شوت روپای رِدیم تلانگ را حامد لک گلر پرسپولیس در اختیار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =