پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با نتیجه چهار بر صفر گوا هند را شکست داد و همچنان صدرنشین بلامنازع گروه E لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا جمعه شب سوم اردیبهشت به میزبانی استادیوم جواهر لعل نهرو به مصاف گوا هند رفت و توانست میزبان گروه E  مسابقات را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد. پرسپولیسی ها که در سه بازی قبلی به برتری رسیده بودند با آرامش پای به مصاف چهارم گذاشتند و با مالکیت توپ و میدان در نیمه نخست با برتری دو بر صفر به رختکن رفتند.

گل های سرخ پوشان تهرانی را شهریار مغانلو و مهدی ترابی (پنالتی) به ثمر رساندند. نیمه دوم یحیی گل محمدی با تعویض سید جلال حسینی، مهدی ترابی و شهریار مغانلو به آن‌ها استراحت داد و از طرفی بازیکنان تعویضی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند توسط عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو تعداد گل های زده خود را به عدد چهار رساندند. با این پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی ۱۲ امتیازی شدند و صدرنشین گروه E  باقی ماندند و صعودشان به مرحله حذفی حتمی شد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی (کمال کامیابی‌نیا۴۶)، محمد حسین کنعانی (وحید امیری۷۲)، علی شجاعی، مهدی شیری، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، مهدی ترابی (احسان پهلوان۴۶)، شهریار مغانلو (مهدی عبدی۵۷) و عیسی آل کثیر(مهدی مهدی خانی۶۳)       سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب گوآ هند : ناوین کومار، سانسون پریرا، ایوان گونزالس (محمد علی۵۷)، لئاندر دی کونه‌آ، جیمز دوناچی، پرینستون ربلو، الکساندر روماریو، سینگ کیام (ژلسون مارتینز۵۷)، ردیم تلانگ (ماکان چوتی۶۶)، ایشان پاندیتا (برندون فرناندز۶۶)، دوندرا مورگائوکار            سرمربی: خوان فراندو

تیم داوری: هیرویوکی کیمورا(ژاپن)، تاکومی تاکاگی و ایسائو نیشی‌هاشی - داور چهارم: عمار ابراهیم حسن(بحرین)

کارت زرد: لئاندرو دکونه آ(۱۵)، ناوین کومار(۴۱) و سانسون پریرا(۷۲) از گوآ

دقایق حساس:

دقیقه ۲۱: ارسال عالیشاه از جناح راست با ضربه سر مغانلو همراه شد که پس از دفع دروازه‌بان گوآ به کرنر رفت.

دقیقه ۲۳: ارسال مهدی شیری با ضربه سر بی دقت آل‌کثیر با فاصله زیادی از دروازه گوآ راهی اوت شد.

*گل اول پرسپولیس دقیقه ۲۴ توسط شهریار مغانلو: شهریار مغانلو پاس توی عمق مهدی ترابی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۲۸: ارسال کرنر مهدی ترابی با ضربه سر سید جلال حسینی همراه شد که به مدافع گوآ برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه ۳۴: شوت الکساندر روماریو از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه ۴۱: ارسال علی شجاعی از جناح چپ را ناوین کومار به شکل عجیبی دفع کرد که توپ از دست او سُر خورد و به عیسی آل‌کثیر رسید ولی در ادامه خطای دروازه‌بان پُراشتباه گوآ روی مهاجم پرسپولیس منجر به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس شد.

*گل دوم پرسپولیس دقیقه ۴۲ توسط مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی: پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را مهدی ترابی در خلاف جهت حرکت ناوین کومار تبدیل به گل کرد.

*گل سوم پرسپولیس دقیقه ۴۷ توسط عیسی آل کثیر: شهریار مغانلو توپ را با پاس پشت پا به عیسی آل‌کثیر رساند تا او با حرکت در عرض داخل محوطه و شوت زمینی دروازه گوآ را برای سومین بار باز کند.

گل چهارم پرسپولیس دقیقه ۵۸ توسط کمال کامیابی نیا: توپ ارسالی به درون محوطه جریمه گوا با تعلل مدافعین این تیم همراه شد و کمال کامیابی نیا با یک نوک پا دروازه ناوین کومار را گشود.

دقیقه ۵۹: شوت آل کثیر از پشت محوطه جریمه را ناوین کومار مهار کرد.

دقیقه ۷۰: ضربه پشت محوطه امید عالیشاه را ناوین کومار با شیرجه زمینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۳: ارسال شجاعی با ضربه سر مهدی‌خانی دیرک عمودی دروازه گوآ را لرزاند و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۹۳: ضربه سر وحید امیری از روی ارسال عالیشاه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۳: ضربه برندون فرناندز را به زیبایی رادوشویچ با شیرجه ای بلند به کرنر رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =