حمید رضا عظیمیان

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از تولید عریض ترین تختال در فولادمبارکه خبرداد و افزود: در روزهای ابتدایی سال 1400 و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، توانستیم یکی از موانع سد راه برخی صنایع را برداشته و به تولید اسلب با عرض 2000 میلیمتر و ضخامت 250میلیمتر دست پیدا کنیم.

به گزارش ایراسین، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، حمیدرضا عظیمیان ضمن تبریک حلول ماه رمضان از تولید عریض ترین تختال توسط این شرکت فولادی خبر داد و اظهار کرد: همه ما در شرکت فولاد مبارکه با یکدیگر هم قسم شدیم تا در افزایش تولید، رکوردزنی‌ها و مهم‌تر از همه تولید محصولات جدید قدم برداشته و اخبار خوبی برای مردم، صنعتگران و سهامداران خود داشته باشیم.

وی با بیان این مطلب در ادامه افزود: شرکت فولادمبارکه در پایان سال 1399 موفق شد برای اولین بار از طریق ماشین شماره 5 ریخته گری اسلب با ضخامت 300میلیمتر را تولید کند؛ امروز نیز در روزهای ابتدایی سال 1400 و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، توانستیم یکی از موانع سد راه برخی صنایع را برداشته و به روند تولید این صنایع کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: این اقدام با تولید اسلب از عرض 2000 تا 2025 میلیمتر و ضخامت 250میلیمتر صورت پذیرفته است، چراکه این اسلب برای نخستین بار در شرکت فولاد مبارکه تولید شده که برای صنایع نفت و گاز، کشتی سازی کاربرد داشته، همچنین یک محصول صادراتی است. در واقع این محصول می تواند برای کشورمان ارزآوری داشته باشد و از خروج ارز برای این صنایع که مجبور به تامین این نوع از اسلب از دیگر کشورها بودند، جلوگیری کند.

به گفته وی، تولید این اسلب نشان می‌دهد که صنعتگران، مدیران، مهندسان و کارشناسان شرکت فولاد مبارکه در تلاشند که همواره سرآمد صنعت کشور باشند و هم اینکه در جهت تامین نیازهای صنعتگران گام بردارند و برای سهامداران این شرکت فولادی نیز سودآوری بیشتری ایجاد کنند.

عظیمیان ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه در تلاش است تا بتواند در جامعه پمپاژ امید انجام دهد؛ در واقع این شرکت فولادی با تولید محصولهای جدید و کاربردی، این پیام را برای صنعت کشور ارسال می‌کند که فولادمبارکه همواره به فکر صنعتگران بوده و در تلاش است تا نیازهای آنها را به بهترین شکل ممکن و کمترین قیمت تمام شده در داخل کشور به تولید و تامین رسانده تا دیگر نیازی به دیگر کشورها نداشته باشند و منابع ارزی به مصارف بهتری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =