توکلی طرقی

مدیرعامل مجتمع فولاد و ذوب‌آهن نطنز گفت: جشنواره ملی فولاد دستاوردهای قابل توجهی در داخلی سازی صنعت فولاد حاصل خواهد کرد که وابستگی کشور به خارج را کاهش خواهد داد.

جواد توکلی طرقی در گفتگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فولاد اظهار کرد: هم اکنون دستاوردهای قابل توجهی در داخلی سازی صنعت فولاد حاصل شده که وابستگی کشور به خارج را کاهش می‌دهد.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی لازم در این زمینه حاصل نشده و باید به بهترین نحو انجام شود تا در زمینه جشنواره بتوان به بهترین نتایج دست یافت.

مدیرعامل مجتمع فولاد و ذوب‌آهن نطنز تاکید کرد: باید علاوه بر تولید فولاد و نقش‌آفرینی در بومی‌سازی، ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنعت را نیز به کارخانه‌های فولادسازی بسپاریم.

وی با اشاره به این مطلب مهم که در این راستا قدم‌های بزرگی باید برداشته شود،  این در حالی است که هم اکنون بخش عمده‌ای از قطعات در کشور بومی‌سازی شده ولی باید باقیمانده قطعات را نیز در کارخانجات خودمان بومی‌سازی کنیم.

توکلی طرقی افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین اهمیت حمایت از صنایع پایین‌دستی توسط تولیدکنندگان مواد اولیه مجتمع فولاد و ذوب‌آهن نطنز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در زنجیره تولید خود در دستورکار قرار داده و برهمین اساس توانستیم دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم.

وی تأکید کرد: براساس اصول اقتصادی در صنعت فولاد به ازای هر شغل مستقیم ایجاد شده در این صنعت ۵ شغل غیرمستقیم نیز ایجاد خواهد شد بنابراین با درنظر گرفتن برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط تیم مدیریتی در کنار ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم در این واحد یک‌هزار فرصت شغلی غیرمستقیم نیز ایجاد کرده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =