• ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
  • کد خبر: 12045
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد دامادی معاون وزیر صمت

معاون پارلمانی وزارت صمت با بیان اینکه صنایع فولادی در راه مازندران است، گفت: باید برای حمایت از واحدهای بزرگ برنامه ریزی کرد.

به گزارش ایراسین، محمد دامادی صبح سه شنبه در بازدید از شهرک صنعتی ساری با تاکید بر استقرار صنایع بزرگ و مادر در استان اظهار داشت: باید مشکلات واحدهای تولیدی دچار مشکل در استان بررسی شود.

وی تحریم‌ها و مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی بیان کرد و گفت: باید مسائل فراروی واحدهای تولیدی بررسی و رفع شود.

دامادی با اظهار اینکه برای استقرار صنایع فولادی در استان رایزنی شده است، گفت: استقرار این صنعت می‌تواند به توانمندی اقتصادی استان به ویژه روستاها کمک کند.

معاون پارلمانی وزارت صمت یادآور شد: شرکت‌های مهم و مادر می‌تواند برای توانمندسازی روستاها مفید واقع شوند و علاوه بر حمایت از واحدهای صنعتی موجود باید نسبت به ایجاد واحدهای بزرگ و مادر اقدام کنیم.

وی تاکید کرد تنها راه برون رفت مازندران از وضعیت موجود این است که به تولید در استان بها دهیم و مقام معظم رهبری سال‌ها روی این مسئله تاکید کرده‌اند.

وی با اشاره به ساخت شهرک هزار هکتاری در شرق استان، اظهار داشت: ۵۰۰ هکتار از این شهرک اجرا شد و متأسفانه ۵۰۰ هکتار جزو کمربندی سبز واقع شده واز بانک زمین تقاضا داریم ۵۰۰ هکتار زمین دیگر به این شهرک اختصاص دهد.

منبع: مهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =