شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: اکیپ‌های عملیاتی و حوادث ویژه ایام نوروز پیش‌بینی شده و در حال خدمت رسانی به مشترکین هستند. همچنین شماره ۱۲۱ نیز برای پاسخگویی به مشترکین در دسترس است.

حمیدرضا آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره پیشتیبانی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از مشترکین طی ایام نوروز اظهار کرد: بدین منظور اکیپ‌های عملیاتی و حوادث به صورت ۲۴ ساعته و شیفتی در مناطق ۱۴ گانه و ۶ بخش اطراف اصفهان پیش‌بینی و مستقر شده است.

وی افزود: به علاوه اکیپ‌های بخش دیسپاچینگ (مرکز کنترل) هم به صورت لحظه‌ای در حال رصد وضعیت شبکه در اصفهان هستند. همچنین برنامه کشیکی نیز برای مدیران به منظور نظارت بر فرآیند بیان شده تنظیم شده است. شایان ذکر است شماره تلفن ۱۲۱ برای پاسخگویی به کلیه مشترکین و ذی نفعان در دسترس است.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان درباره جزئیات اکیپ‌های پیش‌بینی شده تصریح کرد: ۱۵۰ اکیپ عملیاتی و حوادث (شامل حداقل دو فرد متخصص با تجهیزات مورد نیاز) به همراه حداقل ۸۰ دستگاه خودرو در این خصوص فعال هستند و وظیفه خدمت رسانی به مشترکین را انجام خواهند داد.

آقایی خاطرنشان کرد: در این ایام به دلیل تعطیلی صنایع و واحدهای تجاری با حداقل میزان مصرف رو به رو هستیم. همچنین خوشبختانه به دلیل همراهی مدیران (مسئولان) و مشترکین در مصرف انرژی برق، مشکلی در خصوص خاموشی نداشته و نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =