• ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
  • کد خبر: 11776
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا احمدی

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر پشتیبانی از تولید، گفت: تقسیط مالیات و تنفس بانک‌ها می‌تواند از مؤلفه‌های رفع موانع تولید ‌باشد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا احمدی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به سال تولید، پشتیبانی‌ها و موانع‌زدایی‌ها، اظهار کرد: نامگذاری امسال بسیار هوشمندانه بود چرا که تولید علاوه بر اتکا به توانمندی‌ها، تحریم‌ها را نیز خنثی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نه گفتن به نظام سلطه در رأس آن آمریکایی‌ها و داشتن اقتصادی قوی نیازمند تولید است، گفت: دستیابی به پیشرفت اقتصادی با برخورداری از برنامه مدون و همچنین برخورداری از نیروی انسانی متعهد، کارآمد و دارای عزم راسخ محقق می‌شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر لزوم داشتن برنامه مدون مبتنی بر بی اثر کردن تحریم‌ها، اضافه کرد: تأکیدات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب بوده و همه مسئولان و کارگزاران نظام باید در راستای حمایت و تقویت تولید داخلی در زمینه‌های مختلف پیگیری و در رفع موانع تلاش مضاعف کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبری برای پشتیبانی از تولید، تصریح کرد: بروکراسی‌های اداری تولیدکنندگان را دچار مشکل کرده لذا با حذف آنها و همچنین تسهیل شرایط برای تولید کنندگان با همراهی دولت انقلابی، پشتیبانی از تولید در عمل انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه جلوگیری از واردات جنس‌های دارای تولید داخل از مقوله‌های پشتیبانی از تولید کنندگان است، گفت: موانع بانکی نیز یکی از موضوعاتی است که تولیدکنندگان را با مشکلات مواجه کرده که باید این موضوع نیز مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه و برخی از اقدامات ایشان مبنی بر تعطیل نشدن برخی کارخانه‌ها و تولیدی‌ها، بیان کرد: تقسیط مالیات و تنفس بانک‌ها می‌تواند از مؤلفه‌های رفع موانع تولید باشد.

وی با تأکید بر لزوم داشتن اقتصادی قوی در راستای اقتدار کشور، افزود: مجلس یازدهم نیز برای حمایت از تولید کنندگان و رفع موانع تلاش می‌کند تا مردم اثر حمایت از تولیدکنندگان را روی سفره‌های خود ببینند.

منبع: مهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =