محمد ربیعی

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ه عقیده من فوتبال دوستان از هر دو تیم بازی خوبی را مشاهده کردند و این مصاف یک ماراتن فوتبالی بود.

به گزارش ایراسین، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از حذف در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران مقابل فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: قبل از هر چیز صعود تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را به مجموعه این باشگاه به ویژه به محرم نویدکیا که یکی از مربیان خوب ایران است تبریک عرض کنم. به عقیده من فوتبال دوستان از هر دو تیم بازی خوبی را مشاهده کردند و این مصاف یک ماراتن فوتبالی بود.

وی ادامه داد: همچنین به بازیکنان و مجموعه تیم مس رفسنجان خسته نباشید و خدا قوت می گویم چراکه توانستیم مقابل تیم خوب و پرمهره سپاهان فوتبال درست و با برنامه ای را ارائه دهیم و مسیری که مدنظرمان بود کاملا طبق روال به جلو رفت که متاسفانه روی اشتباه، یک گل بسیار ساده دریافت کردیم. ما در این بازی به سپاهان موقعیت ندادیم  و از طرفی موقعیت نیز ایجاد کردیم و حتی در دقیقه 119 حتی یک توپ به دیرک سپاهان اصابت کرد.

محمد ربیعی با بیان اینکه از بازیکنانم کاملا راضی هستم گفت: به عقیده بنده کیفیت کاری مس رفسنجان با این بازیکنان توانمند که متد و  برنامه های تاکتیکی بنده را در زمین به نمایش گذاشتند بر همگان واضح و مبرهن است و  جای تشکر دارد. جام حذفی برای مس رفسنجان تمام شده است، سختی زیادی کشیدیم و متاسفانه نتوانستیم پاداش 120 دقیقه مبارزه را دریافت کنیم. در واقع امروز روی بد فوتبال به ما رو کرد و فکر می کنم تکلیف این بازی باید در ضربات پنالتی مشخص می شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به عملکرد مهدی کیانی اظهار داشت: مهدی کیانی بازیکنی است که در تیم های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان توانمندی هایش را نشان داده است. مس در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جوان را به خدمت گرفته و این بازیکنان در کنار مهدی کیانی می توانند به روند رو به رشد ما کمک کنند. از عملکرد کیانی بسیار راضی هستم و این بازیکن هم در این بازی هم در دیدار قبلی با تمام توان برای ما تلاش کرد.

وی با اشاره به اخراج عقیل کعبی در دقیقه 110 گفت: این بازیکن بسیار آرام و بدون حاشیه است و حتی صدایش هم در نمی آید. اگر کعبی را نمی شناختند پرخاش به داوری را رفتار عادی او در نظر می گرفتم ولی این بازیکن بسیار حرفه ای است و یکی از بهترین بازیکنان ما از از نظر اخلاقی و رفتاری است.

محمد ربیعی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایراسین مبنی بر اینکه با توجه به اینکه باشگاه بزرگ سپاهان برای مهدی کیانی مراسم تجلیل گرفته بود به چه علتی این بازیکن در مراسم حضور نیافت؟ بیان داشت: من نمی دانم چرا مهدی کیانی در مراسم تجلیل باشگاه سپاهان حضور نیافت و باید خودش پاسخ دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =