حجت الاسلام موسوی امام جمعه مبارکه

امام جمعه شهرستان مبارکه اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه همواره در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته است و با استناد به سخنان ایشان اقدامات فرهنگی خود را برنامه ریزی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین ضمن تبریک عید مبعث اظهار داشت: مبعث نشان می دهد که ماهیت دین اسلام بر دانش و آموزه های فرهنگی دلالت دارد.

وی در امه گفت: با وجود نظام و دولت اسلامی مهمترین ابزار انتقال پیام های الهی به بشریت و به ویژه نسل جوان از طریق رسانه ها فراهم شده است.

وی افزود: لازم است، جوانان به عنوان «افسران جنگ نرم»  بتوانند از فضای مجازی در رساندن پیام اهل بیت به جامعه همت مضاعف به خرج دهند.

امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه از دیرباز با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی توانسته است، منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان ها و ارزشهای انقلاب را به صورت متنی و نه حاشیه ای در جامعه پیاده سازی کند و امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: مساعدت های مدیریت شرکت فولاد مبارکه و به ویژه تلاش های مدیر روابط عمومی شرکت که از چهره های شناخته شده فرهنگی است می تواند در توسعه مسائل فرهنگی با بهره گیری از روح نبی اکرم و در راستای تعمیق و تعمیم منویات رهبر معظم انقلاب در جامعه موثر باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =