جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهر مبارکه گفت: کارنامه درخشان فولاد مبارکه این شرکت را به مهمترین دستاورد صنعتی انقلاب اسلامی ایران تبدیل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: گام اول انقلاب با افزایش تولید کمی و کیفی در شرکت فولاد مبارکه همراه بود چراکه در گام اول انقلاب درصدد رسیدن به سه شعار اصلی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودیم که در ساخت و بهره برداری و افزایش تولید در فولاد مبارکه به ثمر نشست.

وی افزود: دو سالی از بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب می گذرد و در شرایط فشار حداکثری و تحریم های چندجانبه و متعدد، بزرگترین واحد صنعتی کشور توانست با همت متخصصان داخلی و تکیه بر تولید داخلی کارنامه درخشان و موفقی را ارائه دهد. با عنایات الهی، خون شهدا و همت کارشناسان شرکت فولاد مبارکه، توانست به عنوان نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مبارکه بیان داشت: در گام دوم انقلاب با تقویت زیرساخت ها و شناسایی و پایش نیازها و آسیب شناسی می توان به جهش تولید دست یافت که یکی از اهداف مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که البته لازمه آن تقویت صنایع و حمایت از متخصصان این حوزه است.

وی افزود: از ضروریات زیست انسانی مساله معیشت و اقتصاد است و یکی از اهداف انقلاب هم بهبود معیشت مردم بوده است و با این هدف جامعه توانست با صنعتی شدن رفاه بیشتری برای مردم حاصل کند که در شرکت فولاد مبارکه تجلی یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه مولود انقلاب است و با همت مدیران و کارشناسان در خدمت اقتصاد محلی و ملی بوده است، اضافه کرد: زایش شرکت فولاد مبارکه زایش طبیعی و متنی برای انقلاب است و با همت متخصصان و مردم به ثمر نشست تا سند افتخاری برای انقلاب اسلامی ایران شود چراکه در ابعاد سیاسی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی این شرکت توانسته است مایه مباهات انقلاب اسلامی ایران شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مبارکه ضمن تشکر از مدیریت شرکت فولاد مبارکه در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تاثیرات فرهنگی و اجتماعی این شرکت در قالب رسالت مسئولیت اجتماعی بر همه هویدا است و در ایام شیوع کرونا با تجهیز بیمارستانها و تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان به اوج خود رسید. 

وی افزود: تاثیرات شرکت فولاد مبارکه در جغرافیای محلی و ملی در ابعاد مختلف قابل بررسی است و کارنامه درخشان این شرکت خبر از مهمترین دستاورد صنعتی انقلاب اسلامی می دهد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =