• ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
  • کد خبر: 10011
  • readingTime: ۲ دقیقه
اسکواش

مجمع انتخاباتی رئیس هیات اسکواش استان اصفهان با انتخاب بهزاد نویدنیا همراه شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی رئیس هیات اسکواش استان اصفهان روز چهارشنبه 17 دی ماه 1399  با حضور مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد که بهزاد نویدنیا با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات اسکواش استان اصفهان انتخاب شد. برای تصدی پست ریاست این هیات محمد صادق میرزا و بهزاد نویدنیا ثبت نام کرده بودند که محمد صادق میرزا در مجمع حضور نداشت و به منزله انصراف قلمداد شد.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در این انتخابات گفت: من هم به نوبه خودم انتخاب بهزاد نویدنیا را در مجمع انتخابات استان اصفهان تبریک عرض می کنم، وی باید ادامه‌دهنده راه سید هدا محمدی رئیس پیشین هیات باشد، چراکه در زمان آقای محمدی میزبانی های بزرگی را اصفهان در رشته اسکواش متقبل شد.

وی ادامه داد: در هشت سالی که سید هدا محمدی سکان هدایت هیات اسکواش استان اصفهان را بر عهده داشت، حضور تیم های اصفهانی در لیگ های سراسری آقایان و بانوان چشمگیر بود، استان اصفهان همیشه در تمام صحنه ها خوب و قوی ظاهر شده است و میزبانی مقتدرانه و حرفه ای اصفهانی‌ها در اسکواش را به خاطر داریم و حتی آوازه‌اش در شرق آسیا نیز پیچیده و در کتاب آسیا ثبت شده است و باید این میزبانی‌ها ادامه‌دار شود.

مسعود سلیمانی افزود: قرار بر این شد که هدا محمدی از اسکواش فاصله نگیرد و در فدراسیون با ما همکاری داشته باشد چراکه فدراسیون باید سرمایه‌های انسانی خود را حفظ کند، مدیرکل حمایت همه جانبه و تمام قد خود را از رشته اسکواش اعلام کرد و به تبع آن نیز فدراسیون بایستی در همین راستا حرکت کند و این حمایت را هیات استان اصفهان داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان جایگاه و پایگاه بسیار مهمی برای فدراسیون اسکواش محسوب می شود، تصریح کرد: آقای نویدنیا باید در راستای سیاست های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان، از تمامی ظرفیت های استان اصفهان در رشته اسکواش بهره ببرد و با برنامه ریزی مطلوب برای رسیدن اهداف مورد نظر حرکت کند.

رئیس فدراسیون اسکواش افزود: در کنار اسکواش باید توجه ویژه ای به بحث راکتبال و به خصوص پدل داشته باشید و زیرساخت های آن را فراهم کنیم چراکه حیف است که نصف‌جهان، پدل را نشناسد.

مسعود سلیمانی با اشاره به اینکه شهریور ماه سال 1400 تهران میزبان مسابقات قهرمانی مسترز اسکواش و مسترز راکت بال آسیا است، تاکید کرد: قطعاً سالن ها و کورت های اسکواش که در حال احداث هستند، عملیات تکمیل آن باید سریعتر انجام شود که در این زمینه مسئولین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مجموعه ورزشی آزادی همکاری بسیار خوبی با فدراسیون دارند، اگر این کورت ها آماده نشوند قطعاً میزبانی را از ایران خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: نزدیک به ده سال پیش تنها دو سالن اسکواش در کل کشور داشتیم، اما اکنون بدون اینکه فدراسیون هزینه ای متقبل شود ۱۸۰ سالن اسکواش داریم، در اصفهان هم چند سالن بسیار مجهز داریم که حتی مسابقات کشوری اسکواش را میزبان بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =