• ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
  • کد خبر: 24031
  • readingTime: ۱ دقیقه
هاجر دباغی / فوتبال زنان / تیم فوتبال بانوان سپاهان

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: مصدومیت کوچکی دارم اما همراه با درمان در حال بازی هستیم و سعی میکنم زودتر رفع شود و در دو بازی اخیر تیم ۸۰ درصد خودم را نشان دادم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هاجر دباغی، مهاجم تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پس از گل‌زنی در پیروزی دو بر یک این تیم برابر شهرداری سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما از قبل می‌دانستیم بازی سنگینی در پیش داریم و قسم خورده بودیم که ببریم و اشتباه نکنیم. در نیمه اول پاسخ بازی خوب خود را گرفتیم.

وی گفت: با اینکه در نیمه دوم توپ در اختیار سیرجان بود، اما در این نیمه دو موقعیت داشتیم که گل نشد. با این حال توانستیم بازی را پیروزی پشت سر بگذاریم. گودال مرگ (ورزشگاه نقش جهان) به ما ساخته و جدای نتیجه خوب، بازی خوبی هم به نمایش گذاشتیم.

بازیکن ملی‌پوش تیم سپاهان تاکید کرد: همبستگی بین تیم فوتبال آقایان و بانوان سپاهان همچنین تعامل خوب با مدیرعامل برای تیم ما مثبت بوده است. مدیرعامل باشگاه سپاهان همیشه در تمرین‌های ما حضور و ما را حمایت می‌کند. این همبستگی از لحاظ امکانات و شرایط هم بوده و ما بازی به بازی خوب کار کردیم و نتیجه لازم را گرفتیم و بخش بزرگی از این نتایج بخاطر لطف باشگاه است.

وی گفت در خصوص مصدومیتش گفت: مصدومیت کوچکی دارم اما همراه با درمان در حال بازی هستیم و سعی میکنم زودتر رفع شود و در این دو بازی ۸۰ درصد خودم را نشان دادم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =