• ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
  • کد خبر: 24030
  • readingTime: ۱ دقیقه
بیان محمودی

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بعد از ۵ سال تیم شهرداری سیرجان را بردیم، بازیکنان ما می‌خواستند که این بازی را ببرند و این اتفاق رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بیان محمودی، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از پیروزی دو بر یک سپاهان مقابل تیم شهرداری سیرجان، در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: بازیکنان امروز از جان مایه گذاشتند و تک تک خطوط را حفظ کردند و نتیجه بسیار خوبی به دست آوردند.

وی ادامه داد: برای این بازی خیلی وقت بود برنامه داشتیم و بعد از ۵ سال تیم شهرداری سیرجان را بردیم. بازیکنان ما می‌خواستند که این بازی را ببرند و این اتفاق رقم خورد در تیم امسال سپاهان حتی روی نیمکت بازیکن ضعیف نداریم و این دست ما را باز گذاشته و در تمرینات فقط رقابت بر سر این است که چه کسی در زمین باشد چالش داریم. در کل مهم نتیجه تیم است و این برد را به مجموعه فولاد مبارکه سپاهان و محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان تبریک می‌گویم.

محمودی ادامه داد: تیم شهرداری سیرجان را آنالیز کرده بودیم می‌دانستیم از کجا می‌توان به این تیم نفوذ و به آن‌ها ضربه زد. دو بازی دیگر داریم و کار ما مقابل شهرداری بم سخت است و این تیم روحیه مضاعفی دارد، اما هم قسم شدیم که آن بازی را هم ببریم و جایگاهی که شایسته نام فولاد مبارکه سپاهان است به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره تماس مدیر عامل باشگاه سپاهان و بازیکنان تیم مردان سپاهان از عربستان گفت: این تماس باعث روحیه مضاعف بچه‌ها شد و بازیکنان مدیرعامل باشگاه با بازیکنان ما صحبت کردند و این برای روحیه بچه‌ها خوب بود.

وی در خصوص داوری گفت: داور نیمه اول ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت و این عجیب بود، اما چیز خاصی نبود و باعث به هم ریخته شدن روند بازی نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =