فینال مسابقات والیبال و فوتسال سالن میعاد

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران با یک پیروزی و یک تساوی برای نمایندگان اصفهان مقابل حریفان رقم خورد.

به گزارش ایراسین، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه دوازدهم دی ماه با برگزاری شش مسابقه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که تیم گیتی پسند اصفهان مقابل کراپ الوند قزوین به برتری چهار بر سه رسید و تیم بازارهای روز کوثر دیگر نماینده اصفهان در مشهد تیم فرش آرا با تساوی چهار بر چهار متوقف کرد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته دوتیم گیتی پسند و کراپ الوند قزوین در سالن مخابرات اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تیم گیتی پسند موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ از سد شاگردان رضا لک در تیم شهروند ساری عبور کند. گیتی پسند هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود و تیم کراپ الوند هم در مصاف با شهروند ساری به تساوی ۵ – ۵ دست یافت.

تیم فوتسال فرش آرا در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد میزبان تیم بازارهای روز کوثر اصفهان بود. نیمه نخست این دیدار تیم میهمان با گل کامبیز گمرکی پیش افتاد اما تیم فرش آرا با گل حامد عبداللهی بازی را به تساوی کشاند. همین بازیکن دقایقی بعد گل دوم فرش آرا را وارد دروازه نماینده کرد تا تیم میزبان با پیروزی به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم مجید خزایی و علی رستمی دو گل دیگر وارد دروازه تیم بازارهای روز کوثر کردند و بازی چهار بر یک شد. در ادامه این نیمه شاگردان سعید رستمی یک مرتبه با گل کامبیز گمرکی  و دو بار هم با گل های احسان فیروز پور بازی را به تساوی چهار کشاند و این بازی با همین نتیجه پایان یافت. تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در هفته پنجم روز ۱۸ دی ماه به مصاف تیم سن ایچ ساوه می‌رود و تیم فوتسال فرش آرا استراحت می‌کند.

تیم شهید منصوری قرچک موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد تیم شهروند ساری عبور کند. این مسابقه به میزبانی شهید منصوری و در سالن هفتم تیر قرچک برگزار شد. تیم شهید منصوری هفته گذشته در دیدار با تیم مقاومت البرز با ۲ گل شکست خورد و شهروند ساری هم مقابل کراپ الوند قزوین با نتیجه مساوی ۵ بر ۵ متوقف شد.

در دیگر مسابقه امروز تیم های مقاومت البرز و مجتمع فردوس قم در کرج به مصاف هم رفتند و در پایان این تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

تیم مس سونگون نیز توانست با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ از سد حریف راگای تهران عبور کند. این مسابقه به میزبانی مس و در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد. مس سونگون هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود و تیم راگای تهران برابر تیم ملی حفاری اهواز موفق به پیروزی شد.

دو تیم سن ایچ ساوه و ملی حفاری اهواز در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان سن ایچ ساوه موفق شد با نتیجه پر گل ۹ بر ۵ از سد ملی حفاری اهواز عبور کند. تیم سن ایچ ساوه هفته گذشته در مصاف با تیم فرش آرا به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت و تیم ملی حفاری اهواز هم برابر تیم راگای تهران با ۲ گل شکست خورد.

نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بزرگسالان کشور:

 جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹:

گروه اول:

گیتی پسند اصفهان 4 - کراپ الوند قزوین 3

گل های گیتی پسند: قدرت بهادری(۲)_علیرضا وفایی_علی اصغر حسن زاده

گل کراپ: بهزاد عظیمی(۳)

شهید منصوری قرچک4 شهروند ساری 3

گل های منصوری:علی رهنما_سروش احمدنیا ۲ گل _محمد گراوند_اسماعیل وطنخواه

گل های شهروند: علی اکرمی_طاها مرتضوی_عرفان حسین زاده

مقاومت البرز 3 مجتمع فردوس قم 0

گل های مقاومت: شهاب طالبی_مرتضی عزتی

گروه دوم:

مس سونگون6 -راگا تهران 2

گل های مس: فرهاد فخیم(۲)_بابک نصیری_سالار آقاپور_سعید تقی زاده_علیرضا عسگری

گل های راگا:محمدرضا اسدشیر_محمدرضا ره انجام

سن ایچ ساوه 9- ملی حفاری اهواز 5

گل های سن ایچ: نادر حنیفی(۲)_علی مروتی(۲)_طاها نعمتیان_پژمان بهادیوند_رضا سپندار(۲)_سینا پرکاس

گل های حفاری: احمد ملاعلی(۳)_حسین فهیمی مقدم_فرید نمازی

فرش آرا مشهد4 بازارهای روز کوثر اصفهان 4

گل های فرش آرا: حامد عبدالهی(۲)_مجید خزایی_علی رستمی

گل های کوثر: کامبیز گمرکی(۲)_احسان فیروزپور(۲)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =