علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: مقابل تیم ماشین سازی تبریز نیمه اول سه بر یک به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از تساوی تلخ سه بر سه مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری اظهار داشت: انتظار داشتیم با سه امتیاز به اصفهان  بگردیم اما با مساوی تبریز را ترک کردیم که واقعا طعم تلخ یک شکست دارد، برایمان دردناک است از امکانات و موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم، مشکلات زیادی داشتیم و این تساوی به اندازه یک باخت برای‌مان دردناک است.

وی با بیان اینکه دو روز قبل به ما گفتند باید به تبریز سفر کنیم، افزود: برنامه پرواز ما عوض شد بازی با ماشین سازی قرار بود فردا چهارشنبه دهم دی ماه برگزار شود. برای همین تیم ما در این بازی به خصوص در نیمه دوم تمرکز نداشت باز هم می‌گویم نه از بازی و نه از نتیجه راضی نیستم.

علیرضا مرزبان پیرامون بحث فنی این دیدار بیان داشت: در این بازی فاکتور اول‌مان این بود که هم خوب دفاع و هم خوب حمله کنیم خیلی خوب توانستیم به دروازه حریف نزدیک شویم. نیمه اول سه بر یک به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم بحث حمله و دفاع نبود بازی به جنجال کشیده شد این نتیجه برای‌مان بسیار دردناک است.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان تصریح کرد: تعویض‌های خیلی خوبی هم داشتیم اما قدرت بازی‌سازی را از دست دادیم همیشه سعی می‌کنیم با کنترل بازی و پاس‌های خوب به دروازه حریف نزدیک شویم اما این فرصت را به حریف دادیم که بازی را کنترل کند و این واقعیتی است که باید به آن اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =