سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مقابل ماشین سازی تبریز، نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کرد.

به گزارش ایراسین،  در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های ماشین سازی و فولاد مبارکه سپاهان روز سه شنبه نهم دی ماه 1399 به میزبانی ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند و در ضیافت پنالتی ها به تساوی سه بر سه رسیدند، این در حالی بود که سپاهانی ها با برتری سه بر یک در نیمه نخست به رختکن رفته بودند اما در نیمه دوم با اشتباهات پشت سر هم پیروزی را با نتیجه تساوی عوض کردند. گلهای تیم سپاهان را سجاد شهباززاده در دقایق ۲۳ و ۴۴ از روی نقطه پنالتی و گئورگی گولسیانی در دقیقه ۳۵ به ثمر رساندند و هر سه گل ماشین سازی را پیمان بابایی در دقایق 39،59،76 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پیام نیازمند کرد. شاگردان محرم نویدکیا از 8 بازی 14 امتیاز کسب کرده اند و با پیروزی در این مسابقه می‌توانستند به صدر جدول برسند. در سوی دیگر سبزپوشان تبریزی از 9 مسابقه 3 امتیاز کسب کرده اند و در قعر جدول قرار دارد.

ترکیب ماشین سازی: محمدامین رضایی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، بهمن سالاری ( 84 محمد ابوترابی)، ابوالفضل رزاق‌پور، منصور باقری، سید محمد حسینی و اتابک زارعی ( 62 فرزاد محمدی)          سرمربی: سعید اخباری

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، امید نورافکن، مرتضی منصوری ( 65محمد نژادمهدی)، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی(65 محمد محبی) و  سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

داور: سعاد وفاپیشه

کارت زرد: پیمان بابایی (54) از ماشین سازی و محمدرضا حسینی(54) از سپاهان

دقایق حساس:

دقیقه 13: ضربه محمدرضا حسینی که با پاس استنلی کی روش به وی رسیده بود، با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

*دقیقه 23 گل اول سپاهان توسط سجاد شهباززاده از روی نقطه پنالتی: خطای رزاق پور روی محمدرضا حسینی باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد،  سجاد شهباززاده پشت این ضربه پنالتی ایستاد و برخلاف جهت حرکت گلر ماشین سازی، گل اول بازی را ثبت کرد.

دقیقه ۳۳: نفوذ سروش رفیعی به محوطه جریمه در نهایت با پاس رو به عقب اوهمراه شد. در ادامه ضربه کی روش استنلی از کنار دروازه راهی اوت شد.

*دقیقه 35 گل دوم سپاهان توسط گولسیانی: شروع سریع سروش رفیعی روی یک ضربه ایستگاهی، سجاد شهباززاده را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد. این بازیکن هم پاسی در عرض ارسال کرد تا گولسیانی دروازه خالی را با بغل پای خود باز کند.

* دقیقه 38 گل اول ماشین سازی از روی نقطه پنالتی توسط پیمان بابایی: خطای گولسیانی  در دقیقه 37 که فقط چند دقیقه پیشتر برای تیمش گلزنی کرده بود، روی بهمن سالاری با سوت داور به نشانه پنالتی همراه شد. پیمان بابایی پشت توپ ایستاد و توپ را در شرایطی که نیازمند به چپ خود شیرجه زده بود، به وسط زد .

*دقیقه 44 گل سوم سپاهان توسط سجاد شهباززاده از روی نقطه پنالتی: ارسال کرنر سروش رفیعی در حالی که فرود روی محوطه جریمه بود، صدای سوت داور شنیده شد و خطای بازیکن ماشین سازی روی کی روش استنلی اعلام شد. شهباززاده بار دیگر پشت ضربه پنالتی ایستاد و بار دیگر ضربه را به همانجایی زد که در مرتبه اول زده بود و اینبار علیرغم اینکه گلر ماشین سازی جهت را تشخیص داده بود، باز هم دروازه تیم میزبان باز شد.

دقیقه 54: ارسال محمدرضا حسینی با ضربه شهباززاده با فاصله راهی اوت شد.

*دقیقه 59 گل دوم ماشین سازی از روی نقطه پنالتی توسط پیمان بابایی: ارسال بازیکنان ماشین سازی در محوطه جریمه به دستان نورافکن برخورد کرد و وفاپیشه داور این مسابقه بلافاصله در سوت خود دمید. پشت این ضربه بار دیگر پیمان بابایی ایستاد و اینبار علیرغم اینکه نیازمند در دقیقه 58 ضربه اول او را دفع کرد، در ریباند گل دوم ماشین سازی با ضربه سر بابایی ثبت شد.

دقیقه 70: یک حرکت تیمی بسیار خوب از بازیکنان ماشین سازی در نهایت در دهانه دروازه به مدافع و مهاجم سپاهان و ماشین سازی رسید ولی بازیکن سپاهان زودتر عمل کرد و این توپ فوق العاده خطرناک را راهی اوت کرد.

*دقیقه 76 گل سوم ماشین سازی از روی نقطه پنالتی توسط پیمان بابایی: بار دیگر وفاپیشه پس از برخورد محمد کریمی و مهاجم ماشین سازی در محوطه جریمه سپاهان در سوت خود به نشانه اعلام پنجمین پنالتی دمید و برای مرتبه سوم پیمان بابایی پشت توپ ایستاد و اینبار چیپ زد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =