رضا فتاحی

رضا فتاحی گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هیچ گونه دخل و تصرفی در برنامه ریزی سازمان لیگ برای بازی با ماشین سازی نداشته است.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون اعتراض باشگاه ماشین سازی تبریز نسبت به جابه‌جایی زمان انجام مسابقه مقابل سپاهان اظهار داشت: از دو هفته پیش به ما اعلام کردند که بازی شما روز نهم دی ماه است. در آن روز هنوز نه برفی آمده بود و نه بازی ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان برگزار شده بود. روزی که در تبریز برف آمد، سهیل مهدی به ما گفت که بازی شما روز دهم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سه روز قبل با ما تماس گرفتند و گفتند بازی شما همان روز نهم دی ماه برگزار می‌شود چون تراکتور و شهرخودرو روز دهم در تبریز بازی دارند، نمی‌توان دو بازی را در یک روز برگزار کرد، این در شرایطی است که بازی ما با تراکتور یک روز عقب افتاد و بعد از آن هم گفتند چون در اصفهان با سایپا بازی دارید، این مسابقه به عقب نمی‌افتد. از طرفی بازی تراکتور و مس رفسنجان را هم به خاطر سفر تراکتور یک روز عقب انداختند.

رضا فتاحی با بیان اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هیچ گونه دخل و تصرفی در برنامه ریزی سازمان لیگ برای بازی با ماشین سازی نداشته است، تصریح کرد: سیاست ما همان طور که روی نیمکت تیم‌مان آرامش وجود دارد، ادامه کار با آرامش است و دوست نداریم به اتهام‌زنی و رفتارهای حاشیه‌ای در رسانه‌ها دامن بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =