• ۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
  • کد خبر: 9784
  • readingTime: ۱ دقیقه
سعید اخباری

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: وقتی صدای اعتراض از چند تیم شنیده می‌شود شاید یک جای کار ایراد دارد.

به گزارش ایراسین، سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد مبارکه سپاهان گفت: در یک حرکت عجیب از سوی سازمان لیگ به ما ابلاغ شده که فردا سه شنبه با تیم فولاد مبارکه سپاهان بازی داریم، بازی گذشته ما قرار بود پنجشنبه برگزار شود اما به دلیل شرایط آب و هوایی روز جمعه برگزار شد.

وی ادامه داد: روز جمعه بازی کردیم و بعد از دیدار از عوامل برگزاری مسابقات با باشگاه ما تماس گرفتند و هماهنگی‌ها انجام شده بود که بازی روز چهارشنبه برگزار شود، در حالیکه این هفته با نساجی بازی داشتیم دستور دادند باید این هفته بازی هفته آینده‌تان که با سپاهان است را برگزار کنید. ما هم اعتراضی نداشتیم به خاطر اینکه می خواستیم با برگزاری مسابقات همکاری کنیم اما دیروز یکباره اعلام کردند که باید روز سه شنبه بازی کنید.

سعید اخباری با بیان اینکه ما اعتراض به تبعیض داریم، افزود: اگر می گفتند هر روزی بازی کنیم، مشکلی نداشتیم، اما در مورد تبعیض نه، همه باهوش هستند و می دانند برای چه تیم هایی این اتفاق ها می افتد و یک جایی عوامل برگزاری مسابقات و آقای بهاروند باید به این مسائل ورود کنند، همه دشمن نیستند. من عددی در فوتبال نیستم و کوچک همه هستم اما وقتی صدای اعتراض از چند تیم شنیده می شود شاید یک جای کار ایراد دارد چرا همه چیز را منفی می بینید.  

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تاکید کرد: تیم را اماده کرده ایم و با تیمی بازی داریم که سبقه خوبی دارد و همیشه جزو تیم های پرستاره بوده اما از آن طرف ما هم ماشین سازی هستیم با هواداران غیور و دوست داشتنی. بازیکنان ما جانفشانی می کنند. بازی گذشته بر خلاف قواعد فوتبال نتیجه را واگذار کردیم. این بازی را فراموش کردیم.

وی  در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه یکسری مسائل در حال باب شدن است. با این روند دنبال خروجی از لیگ نباید باشیم. لیگی که با بیانیه داور را تحت تاثیر قرار می دهد و یا تیم حریف را عصبانی کند فایده ندارد و دستمان هم به جایی بند نیست. من به خاطر مردم خوب آذربایجان و کسانی که زحمت می کشند زبان گویای آنها هستم. الان هم ‌آمادگی بازی داریم اما وقتی تبعیض را می بینیم که برای یکسری تیم ها هست و برای یکسری نیست ناراحت می شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =