• ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۲
  • کد خبر: 8443
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال بانوان

تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در اولین بازی خود مقابل تیم اشتاد سازه مشهد تن به شکست داد.

به گزارش ایراسین، در بازی افتتاحیه شانزدهمین دوره لیگ برترهندبال بانوان یادواره شهدای مدافع سلامت تیم اشتاد سازه مشهد قهرمان فصل گذشته برابر فولاد مبارکه سپاهان صاحب برتری با نتیجه 28 بر 26  شد. در این بازی حساس شاگردان محمدخانی در نیمه اول  مقابل حریف خود سپاهان به  تساوی 8 بر8 رسیدند و اوج هیجان در نیمه دوم وقتی بود که تیم فولاد مبارکه سپاهان در اکثر دقایق بازی با اختلاف 3 یا 4 گل از اشتاد سازه جلو بود ولی در نهایت در ثاینه های پایانی بازی مغلوب تجربه حریف شد و بازی را با نتیجه 28 بر26 واگذار کرد.

در بازی دوم تیم پرسپولیس بهبهان موفق شد مقابل حریف خود به برتری برسد. در این دیدار نزدیک تیم پرسپولیس بهبهان و شاگردان سارا مرادی برابر تیم کربنات سدیم  فیروزآباد  با نتیجه 28 بر27 صاحب پیروزی شدند.

نتایج کامل دیدارهای  امروز به شرح زیر است :

اشتاد سازه  مشهد      28       فولاد مبارکه سپاهان          26

پرسپولیس بهبهان      28       کربنات  سدیم فیروز آباد      27

فاطمه محمدخانی سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شکست تیم خود مقابل نماینده مشهد به خبرنگار ما گفت: در بیشتر دقایق تیم برتر میدان بودیم و از نظر گل نیز برتری محسوسی داشتیم اما به خاطر اشتباهاتی که بازیکنانم در پاسکاری داشتند و همین طور احساسی بازی کردن، در پایان بازی نتیجه را به اشتاد سازه  مشهد واگذار نمودیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا و اینکه سه بازیکن ما به این ویروس مبتلا بودند، آنها را در اختیار نداشتیم، به طور حتم در بازی برگشت شرایط متفاوت خواهد بود و ما برای رسیدن به اهداف خود خواهیم جنگید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =