پرسپولیس - سپاهان

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همه می‌دانند با چه چالش‌هایی روبه‌رو بودیم و اگر کلاه داشتم، کلاه را بر می‌داشتم و به بازیکنان تعظیم می‌کردم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی برای تماشا کردن که از احساسات زیادی برخوردار بود و هواداران جو خوبی را به وجود آوردند، البته بنظرم در کل باشگاه استقلال از این بازی سود برد.

وی ادامه داد: بازیکنان هر دو تیم تلاش زیادی کردند، پرسپولیس یکی از فنی‌ترین تیم‌های ایران است و بازیکنان این تیم از کیفیت خوبی برخوردار هستند؛ به هر حال ساده نیست که پرسپولیس را در خانه‌اش شکست دهیم.

مورایس تصریح کرد: به بازیکنان خودم بابت تلاشی که داشتند، تبریک می‌گویم؛ همه می‌دانند با چه چالش‌هایی روبه‌رو بودیم و اگر کلاه داشتم، کلاه را بر می‌داشتم و به بازیکنان تعظیم می‌کردم.

وی یادآور شد: بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شرایط جنگیدن برای قهرمانی دارند، آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد نحوه بازی سپاهان خاطرنشان کرد: می‌خواستیم بازی را ببریم و برای فوتبال اینجا هستم، بازی پر از احساسات بود و از بازیکنان بابت تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم، متأسفم که طوری که بازی را دیدم، شما ندیدید.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چرا سپاهان با توجه به این بازیکنان قهرمان نشد، عنوان کرد: شما فکر می‌کردید که سپاهان باید قهرمان می‌شده است؟ خود من هم همین انتظار را داشتم؛ ما در لیگ امسال بازی‌های خیلی بهتر و بدتر نیز داشتیم و بردیم.

مورایس یادآور شد: بازی چیزهای زیادی داشت؛ زمین خیس، داور و کیفیت تیم حریف و با تیم باکیفیت روبه‌رو بودیم، همه چیز به نفع ما نیست؛ اگر قرار بود قهرمان شویم با ۱۰ امتیاز اختلاف می‌توانستیم قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا سپاهان بازیکنان ستاره دارد، افزود: البته که ستاره‌های خیلی زیادی داریم، حسین‌نژاد، عباس حبیبی و علی اعرابی که کسی آن‌ها را نمی‌شناخت؛ هادی محمدی که امروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت ستاره است و در تیم ملی نیست.

وی بیان کرد: سیاوش یزدانی که ستاره است و استقلال آن را نخواست، شهریار که یکی از بهترین بازیکن‌های لیگ است و برخی مواقع در مورد گل نزدن وی انتقاد هست، فقط یک بازیکن در تیم ملی داشتیم که امروز بازی کرد، رامین رضائیان وقتی آمدم این‌جا ستاره شد، قبل از آن پرسپولیس آن را نمی‌خواست. البته فقط درباره استقلال و پرسپولیس صحبت نمی‌کنم؛ تیم‌هایی مثل گلگهر، تراکتور و تیم‌های دیگر هم هستند؛ البته من ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم و قهرمان شوم.

وی در مورد ادامه همکاری با سپاهان گفت: هوادار نیستم و مربی هستم و کارم را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم.

مورایس در پایان گفت: بازیکنان زیادی از ما در یک لیست ۲۳ نفره شامل ۱۰ بازیکن جوان که مبلغ خاصی نمی‌گیرند، نیما میرزازاد که بازی کرده است و قراردادش ابداً اندازه قراردادهای سنگین سایر باشگاه‌ها نیست.

وی در مورد سوالات حاشیه‌ای خبرنگاران از او گفت: من تنها چیزی که می‌خواهم عدالت است؛ متأسفانه در سوالات خود پیرامون این موارد فقط در مورد سپاهان صحبت می‌کنید. سوال من این است آیا از باشگاه‌های دیگر نیز چنین سوالی می‌پرسید؟!

سرمربی سپاهان بیان کرد: امسال ۴ امتیاز از ما کم کردند و همه چیز را نابود کردند؛ حالا شما این سوالات را از ما می‌پرسید؛ آیا شما از باشگاه‌های دیگر نیز سؤالاتی از این دست می‌پرسید؟! آیا برای شما پیشرفت فوتبال ایران مهم است؟! همه قراردادهای سپاهان روی کاغذ است و شفاف است اما باید در مورد تیم‌های دیگر نیز پیرامون این موضوع صحبت کنیم.

وی اضافه کرد: من یک موردش را می‌گویم؛ اکنون من نمی‌توانم از بازیکن زیر ۲۱ سال استفاده کنم چون لیستم جا ندارد؛ البته کسی در این مورد نمی‌پرسد!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =